PDA

View Full Version : Odd...


DarkAztek
05-08-2006, 02:33 PM
I just saw this (http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf) today and I figured that I should share it here. ...It's even stranger because that seems like something Inoue might possibly say.

Jaxon
05-08-2006, 03:35 PM
That is the funniest thing I have seen all day.
Thank you, oh God of NL.

OffTheChain
05-08-2006, 03:37 PM
Ahahaha. thanks fer that Dark Azy

Captian.Deschain
05-08-2006, 04:19 PM
Lol yeha man that is funny, but then it then its not, gets old quick with me :p

Smeeeeee
05-08-2006, 04:24 PM
lol that was wierd.

Makoto_Duke_War_IV
05-08-2006, 10:03 PM
Lol, I watch that for 10 minutes straight. :D

Kyoko-_**
05-09-2006, 01:07 AM
LOL!! Really weird!!

itachi_11
05-11-2006, 10:24 PM
I agree it gets old real quick, same thing over and over again. poor nova being swong around

slayer91
05-11-2006, 10:45 PM
well that just wierd.......

divinekid
05-11-2006, 10:51 PM
lol...its funny...

Ami-san
05-11-2006, 10:58 PM
I agree it gets old real quick, same thing over and over again. poor nova being swong around

LOL that aint Nova, thats some piece of lettuce or somthing.

Heh thats cool, it's as if Orihime is actually saying that, sounds sexy too.

~*ChizurU千鶴*~
05-12-2006, 12:37 AM
@itachi:it's not NOVA
@Ami: it's a piece of green onion
rmb that time when she was going to cook

Ami-san
05-12-2006, 11:16 PM
What episode was that in? I would like to see it again.

yata
05-12-2006, 11:40 PM
I just saw this (http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf) today and I figured that I should share it here. ...It's even stranger because that seems like something Inoue might possibly say.

LMAO that made no since, wow nice find ^_^

demonchildXX
05-13-2006, 01:16 AM
hahaha..um..ok...that was weird...probably gonna have nightmares now, thanks to u DarkAztec...-_-; u happy now?...lol...

Hiken no Ace
05-13-2006, 07:53 AM
....what's disturbing is that the song is still playing even though I exited out of the window. ^_^;;

Nice find, that's hilarious. And that song is catching on me... XD

GAma_Oyabun
05-13-2006, 11:58 AM
lol....yeah....made no sense....

Akatsuki Shinobi
05-13-2006, 01:27 PM
sense doesnt matter at least not to me, its pure genius, lol, i love, thanks for the find DarkAztec

OffTheChain
05-13-2006, 02:31 PM
wth is nova? rofl...its either lettuce or a leek she's swinging/.

watch it fer 15 mins...does ur brain in xD

Makoto_Duke_War_IV
05-13-2006, 03:45 PM
It's green onion.

Dosu189
05-13-2006, 04:58 PM
Roflmao!...........

Corbenk
05-13-2006, 05:41 PM
Actually, it is a leak, I think that is from that one ep..... where she first sees ichigo and rukia n the park.

PolyphonicThought
05-15-2006, 09:12 PM
Holy hell...wtf is she saying!? Blah. I need to brush upon my Jap skills. This is strangely funny, though...

Wait, what in hell's firey hot name is she twirling? A dildo with sticks? Ahhh. I better turn this shizzle off.

Its so quirky, though...I can't stop watching.

Oh God help me.

rhole
05-24-2006, 04:50 AM
dude, thats hilariously too odd

Willis
05-24-2006, 05:41 AM
HAHA... Interesting, interesting. Thanks for sharing =P

Azumi
05-26-2006, 05:39 AM
where did you get that! you aztei boy!

diane_cheeze
05-26-2006, 06:21 AM
disturbing but entertaining.. haha

demonchildXX
05-26-2006, 06:46 AM
-_-; just what exactly is she saying anyway?...doesn't make any sense to me...o_o; doesn't even sound like english or japanese...XD

Azumi
05-29-2006, 02:20 AM
i think it's Hindi... lolz...