PDA

View Full Version : The movies greatest fight scenes EVER! FC request


Evil-Tsunade
05-17-2006, 05:38 PM
From an anime to a Jackie chan movie!!!!! Talk about the greatest fighting moments in movie and Anime history!!!! Talk about a kick ass Naruto fight scene or a scene from Ong Bok

Rules.....

No racisim
No offensive language
No double posting or spamming
Keep all comments about another member to yourself please.

*Im looking for somebody to make a few banners*

Owner: Evil-Tsunade

Co owner:
Nuerachi Niru
Hiken no ace

Members:
Diane Cheeze
Kluang

Nuerhachi Niru
05-17-2006, 06:43 PM
Bruce LEE against tha guy w/ tha claws in Enter tha Dragon that wuz crazy XD
me, co-owner plz

diane_cheeze
05-17-2006, 11:23 PM
Lord of the Rings - 2nd and 3rd movies fight scenes..

movie 2 - the 2 towers - fight for helms deep...so cool i tell u.. esp the arrows part flying everywhere etc!

movie 3 - return of the king - fight at minis tirith...

kluang
05-18-2006, 12:47 AM
Sephiroth vs Cloud in FF7 Advent Children.

The last move by cloud in awsome.

Ong Bak fighting style.

diane_cheeze
05-18-2006, 12:52 AM
with so many swords too! his final ougi!

kluang
05-18-2006, 01:03 AM
Plz make a movie like this.

Ultraman vs Godzilla

Tsunade vs Juggernaut.

Nuerhachi Niru
05-18-2006, 11:03 AM
u guys looking to join or just posting stuff?! ^^ lol
x-men v.s apocalypse

Hiken no Ace
05-18-2006, 11:09 AM
Oh, I wanna be a co-owner too! That fight Tony Jaa had with Mad Dog in Ong Bak was insane. ^_^

Evil-Tsunade
05-18-2006, 12:25 PM
Holy shizzle 0.o!!!! I thought I would have to wait two days for people to join XD...Ok two co-owners....is there anyone else actually joined this or did they just randomly post ?

Hiken no Ace
05-18-2006, 12:26 PM
That was the best reaction ever, Evil-Tsunade. XD

Nah, they were just random posts.

Evil-Tsunade
05-18-2006, 12:30 PM
Holy shizle??? =P?

....Oh im not letting them escape that easily!! I'll PM or try and catch them up on MSN....

Hiken no Ace
05-18-2006, 12:31 PM
Yes, holy shizzle. XP I'm easily amused, haven't you noticed yet?

Haha, that's the spirit! XD

Evil-Tsunade
05-18-2006, 12:40 PM
Well now I know...=P

I need to see Ong Bak again I really liked that

Hiken no Ace
05-18-2006, 12:47 PM
Indeed you do. ^_^ Yeah, Ong Bak was a crazy movie. I still think the Mad Dog fight in the fight club was the craziest. Or that one where his legs were on fire...

Evil-Tsunade
05-18-2006, 12:56 PM
I remember watching that I was at a friends house and he's quite a good kick boxer. I thought this movie was just another jet Li twirling in the air movie then I saw that fight I was like "Oh, thats different!!!"

diane_cheeze
05-18-2006, 11:21 PM
actually i wanted to join this FC, it was not a random post for me.. hehe can i join?

Evil-Tsunade
05-20-2006, 10:00 AM
Yesh :D We must recruit =P

kluang
05-20-2006, 10:03 AM
I heard a sequel to Ong Bak....

Rumors

Evil-Tsunade
05-20-2006, 10:16 AM
Joining? or posting?

kluang
05-20-2006, 10:26 AM
Can I Join?

Evil-Tsunade
05-20-2006, 10:27 AM
Of course :) know anybody that can make banners?

kluang
05-20-2006, 10:42 AM
No.

No idea

No Nobody

Evil-Tsunade
05-20-2006, 10:47 AM
Ok I'll just put your name up.

kluang
05-20-2006, 10:49 AM
Thanks.

Maybe in Xmen 3 we see some great fight.

diane_cheeze
05-22-2006, 01:01 AM
i agree.. Xmen 3 looks solid.. hope it has a great ending! cant wait 4 it to b released..

kluang
05-22-2006, 02:03 AM
X4.

vs Apocalip?

Nuerhachi Niru
05-22-2006, 12:04 PM
^ thats wat i said LOL
hey, ill be glad to make a banner, but just to warn u
its gonna have bruce lee on it, cuz bruce lee rox ^^

hey, chuck norris made some really awesome fight scenes lolz

Evil-Tsunade
05-22-2006, 12:13 PM
Ok, Good enough =D

1st topic

Greatest fight scene in a Jackie Chan or bruce Lee movie.

Nuerhachi Niru
05-22-2006, 12:30 PM
Bruce LEE against tha guy w/ tha claws in Enter tha Dragon that wuz crazy XD

hah hah ^^
Jackie Chan in Rush Hour 2 in tha massage parlor

Fireball
05-23-2006, 10:05 PM
Hmm, do you think I could join?

Ong-Bak, that crazy fighting scene where Ting destroys one guy after another in the circle surrounded by people.

Nuerhachi Niru
05-23-2006, 10:16 PM
wat i'd tell u?? ^^ bruce lee
(v.s Chuck Norris)
http://i62.photobucket.com/albums/h97/niru_niru/hbvrdyi.jpg
im makin a rocky one too LOL

M1ke C22
05-23-2006, 10:26 PM
matrix reloaded
neo vs. like a thousand agents^^

Nuerhachi Niru
06-07-2006, 03:33 PM
ooooookkkkkkk

M1ke is in, and E.Tsunade hasnt been to his FC in quite a long time
c'mon bro, do u really want this to become official or not??? XD

diane_cheeze
06-07-2006, 11:54 PM
Ok, Good enough =D

1st topic

Greatest fight scene in a Jackie Chan or bruce Lee movie.


i cant really recall any jackie chan or brue lee movies actually.. hehe not a huge fan of them...i've watched the movies but cant remember the sceens now...
shall we have a new topic? maybe a VS. topic on the top fighters challenging each other and who do u think will b the winner?

what do u guys think?

Nuerhachi Niru
06-08-2006, 07:11 PM
the terminator v.s robocop

terminator pwns

diane_cheeze
06-09-2006, 12:43 AM
arent they both the same actor? mr. arnold?

Nuerhachi Niru
06-09-2006, 06:55 PM
http://userbarmaker.com/temp_userbars_shack/91149893664.png (http://userbarmaker.com/)
not sure 0_o
but they're different characters so i dont think it really matters
Shrawznegger, thats my best try ^^

diane_cheeze
06-12-2006, 12:44 AM
lol.. i cant spell his surname either! swatzernagger??? that is definately wrong!!!! haha
i take terminator too! robocorp looked freaky haha! terminater is more cool...
how about spiderman vs superman?? haha!!

Nuerhachi Niru
06-12-2006, 04:00 PM
lol, shrawneger?

superman. I mean, hes probably like the strongest hero
fast, strong, smart, LASERBEAM!! lol
he'd burn spideys web then crush him to make his bread.
Wonderwoman or Xena the warrior princess??

diane_cheeze
06-13-2006, 09:21 AM
definately wonder woman!! she flies! haha can attack xena from above!

Nuerhachi Niru
06-13-2006, 06:30 PM
lol Xena can fly too...i think
but even if she can't, shell find a way to beat Wonderwoman XD
how about...Calvin v.s Hobbes???

diane_cheeze
06-14-2006, 04:06 AM
no way!! xena cant fly!! she's human! a normal strong human! lol

duh hobbes! he's a tiger!! with claws apparently like he likes to believe.. haha!

Nuerhachi Niru
06-14-2006, 07:43 PM
i thought he was pure plush ^^ lol
i think Calvin, he knows how to work the slingshots and waterballons

diane_cheeze
06-15-2006, 12:15 AM
plush with fangs and claws remember! that's what hobbes wants to b known as! lol
but calvin always seems to lose to hobbes though.. except when hobbes is lured and trapped with food! haha!
hey..is this off topic? haha this FC is 4 fight scenes in movies or can we create our own too??

Nuerhachi Niru
06-15-2006, 11:06 PM
dope, i forgot..."movie scenes" lol
The owner, ET, hasnt been on lately, i wonder why??
ok,
Anakin Skywalker v.s Superman??

diane_cheeze
06-16-2006, 03:06 AM
so sad!! always 2 pple chatting in an FC.. hehe
erm..... duh superman! y?? cos he's SUPER! bullets cant even pierce his eyeballs!! didnt u c the trailer???? lol
anikin only has a stupid light saber! and! i'm sure bullets will pierce HIS eyeballs!

Nuerhachi Niru
06-16-2006, 05:46 PM
duh! *hits head*
but maybe the lightsaber can cut superman?? if anakin gets that close to superman though lol
ju go next ^^

diane_cheeze
06-20-2006, 12:32 AM
*laugh*
we like having a ball in this FC! haha!
eeeerrrr..... cloud vs. squall!!!

Nuerhachi Niru
06-29-2006, 06:58 PM
cloud, hes total awe-someness! xD

doc ock v.s venom??

diane_cheeze
07-05-2006, 12:51 AM
nooooooo! i say squall cos his lionheart kicks ass! haha!

erm... venom... cos he'll crush doc oc's octupos arms!