PDA

View Full Version : Tournament Fight 2


Hawk
11-17-2004, 06:18 PM
http://img94.exs.cx/img94/7470/board1part2.jpg

Hawk
11-17-2004, 06:19 PM
Since the first fight is taking so long we have decited to start the second fight in a different location

http://img69.exs.cx/img69/2368/Round1Fight2END1.jpg

Never Give up that's OUR Ninpo


Ero-Sennin has forfited because he went to get more "INFO" at the brothel..(2 for the price of 1)

horus
11-17-2004, 06:22 PM
Hawk you know ya boy Horus had to be here first you know like I know naruto would win but Hinanta would beat sakuras a$$.

drbazy1069
11-17-2004, 06:24 PM
naruto got this in the bag no contest

Hawk
11-17-2004, 06:25 PM
actaully Hinata is strong but not as strong as Sasuke....she prob. could beat Ino/sakura/tenten/kiba/and Chouji adn possibly Kiba........Ur right about Naruto thou she can't beat him it would be impossible...

GoldenEyes
11-17-2004, 06:26 PM
First of all Hinata wouldn't stand a chance against Naruto. That and she would never really fight Naruto anyway. Shed be all like "ohh hes so cute" and then Naruto would come up and punch her in the face in true Naruto fashion.

drbazy1069
11-17-2004, 06:28 PM
i dont think naruto would punch hinata it doesnt seem like his style

sakura_qt
11-17-2004, 06:28 PM
i dont think naruto would do that! but i do doubt hinata would win against naruto even if she seals all his chakra points he can just use kyuubi right?

Hawk
11-17-2004, 06:29 PM
dude how stupid can anyone be....1 vote for hinata....yepp......naruto wouldn't be beaten by that plus...Hinata's isn't that strong...she can't c them perfectly

horus
11-17-2004, 06:30 PM
Naruto is just that crazy drbazy1069 he'll do it if it comes down to it

Shak
11-17-2004, 06:32 PM
WTF, it wont even be a challenge...Naruto vs Hinata? You've chosen the wrong two people man.

GoldenEyes
11-17-2004, 06:32 PM
Idk, Naruto might do it. A fights a fight to him. He would probably try to get her serious first though.

Hawk
11-17-2004, 06:38 PM
Naruto might not know it but he likes her two....i wouldn't beat her down like he did everyone elce but she wouldn't win............she would either quit or get knocked down...he would try his best to keep her from spilling any blood

issuedman
11-17-2004, 06:54 PM
Yeah i vote she would just give up, cuz naruto beat neji and yeah... and that whole crush thing.. atleast 3 episodes just to go through about how she likes him. i wouldnt want to watch it. naruto would win.

sakura_qt
11-17-2004, 06:57 PM
but wouldnt it make the show that much more interesting if hinata had won because naruto just so happened to give up and they lived hapily ever after??? ...lol

Hawk
11-17-2004, 07:01 PM
Ninpo...never give up.....they both know Naruto's dream and that he will never give up...sooooo....naruto won't give up neither will hinata.........but hinata won't win

issuedman
11-17-2004, 07:05 PM
if she doesnt give up then i think naruto would just encourage her to beat him because heknows how hard she struggles with everyone, unless he is really that thick-headed. is naruto really as stupid as he acts?

AztecSasuke
11-17-2004, 07:16 PM
no doubt naruto would win. i don't think that hinata would quit though. i think that she would try to prove herself strong against the one she likes.

Hawk
11-17-2004, 08:01 PM
hip Hip horay 10 votes from the 339+ members...hope u all know this one will only be up one day

Gai_Sensei
11-17-2004, 08:20 PM
Naruto on this one...c'mon, do a better match man, should be like...Gai vs kakashi, yeah that would be an awesome one lol, hinata is too weak, and naruto really wouldn't want to hurt her, but he wouldn't want to lose too, he'd proably end up fighting and win.

rent_iori
11-17-2004, 08:26 PM
Naruto would win this fight.......

spiral_vortex
11-17-2004, 09:58 PM
naruto just wants to recognized so he wouln't want to be recognized for hurting a girl would he???? wrong naruto would do wat he has to do and win the battle like shikamaru hinata will bak out anyways since its narutokun no contest bad pairings.......

shikamaru
11-18-2004, 11:39 AM
naruto even tho hinata wouldn't fight naruto would no doubt

Angelus
11-18-2004, 12:51 PM
hinata would just give up instantly!, or she would just let naruto hit her!

Anto
11-18-2004, 01:02 PM
Well someone has to put that annoying Naruto out of the picture... evan if it's a girl, Hinata should do the Kiss of death® and Naruto will start to throw up and turn blue and finally EXPLODE!
But this is no doubt a very weird match...

Hawk
11-18-2004, 06:36 PM
Hinata has been Defeated By Naruto

Ero-Sennin has Forfit.......