PDA

View Full Version : You Know I Got It So Ya Want It Come Get It


Shikamaru
10-16-2006, 09:12 PM
STAND NEXT TO THIS MONEY LIKE "HEY HEY HEY!"






....what its MY thread i dont have to fucking impress you

Tsuna
10-16-2006, 09:13 PM
You impress me with your "wit". 8]

>__>

Shikamaru
10-16-2006, 09:14 PM
i was drunk when i showed you that though :x

Tsuna
10-16-2006, 09:16 PM
Aw, so it was still hiding? ):

Shikamaru
10-16-2006, 09:17 PM
yessss its quite comfortable where it is thank you XP

Tsuna
10-16-2006, 09:19 PM
Too bad. A tic tac would have been more filling. >.>

Shikamaru
10-16-2006, 09:21 PM
yessssss everything is a tic tac when you have a 20 inch hallway between your legs :]


[/mean]

Tsuna
10-16-2006, 09:22 PM
....................


DDDDDDDDDDD:


I'm still a virgin, damnit! ._.

Shikamaru
10-16-2006, 09:25 PM
you started it rofl

Tsuna
10-16-2006, 09:26 PM
I know, but it was to entertain the masses. >_>

Shikamaru
10-16-2006, 09:27 PM
well then so was mine ^_-

Mooch
10-16-2006, 09:28 PM
Shik, you never impress me XD

Shikamaru
10-16-2006, 09:36 PM
Shik, you never impress me XD



either its i never stop impressing you or i dont impress you, make up your damn mind e.e

Mooch
10-16-2006, 09:38 PM
fine, you don't. *sticks tongue out angrilly*

Shikamaru
10-16-2006, 09:39 PM
well fine, i dont have to f*cking impress you ^_-

Tsuna
10-16-2006, 09:40 PM
*finally realized what the thread title meant* o.o

G
10-16-2006, 09:42 PM
Luda would not approve...

Shikamaru
10-16-2006, 09:44 PM
Luda would not approve...



he wont now since you posted here tut tut tut

G
10-16-2006, 09:44 PM
/ epic fail :D

Shikamaru
10-16-2006, 10:04 PM
way to set your race back 500 years g.money, go steal another itachi sig

G
10-16-2006, 10:21 PM
Nah Atem gave me access to her photo Bucket, notice how I give her credit in the sig :D

Matsuo = Atem btw XD

shnannerz
10-16-2006, 10:29 PM
omg you made a thread

Shikamaru
10-17-2006, 01:00 AM
omg you made a thread


hey i made your bday thread didn't i? lol

OG
10-17-2006, 01:04 AM
luda sucks >.>......

goku100
10-17-2006, 06:10 AM
his afro is cool :p

Shikamaru
10-17-2006, 03:26 PM
and like most things in life, i let this thread die ^_-

Kekkei Genkai
11-01-2006, 05:06 AM
I don't think this thread is gonna be dieing anytime soon.

Kekkei Genkai
11-01-2006, 05:11 AM
Cruel? Lol, mmm, mabye depending on the purpose of this thread.

Kekkei Genkai
11-01-2006, 05:18 AM
Hmmmm, good idea. Wonder when he's coming on.

Kekkei Genkai
11-01-2006, 05:49 AM
Oh ya I remember that. Mooch isn't going on her thread lately.

Kekkei Genkai
11-01-2006, 06:00 AM
Well, she's on sometimes on the PSP forums but haven't seen her lately on this forums. Pops up now and then, leaves a post, goes.

Kekkei Genkai
11-01-2006, 06:01 AM
Lol, Haloween huh? Lucky, where I live right now, Haloween doesn't exist except in Disneyland and some shows on TV.

Shikamaru
05-09-2008, 04:34 AM
bumped just for Kat ;)


nostalgic, no?

Miburo
05-12-2008, 04:50 PM
Proof that NL wasn't any cooler back in the day. XD

skwee
05-12-2008, 04:54 PM
Agreed.but alteast back in the day we didnt have to put up with all the emo-newbs.

Ninja48
05-12-2008, 05:23 PM
Mooch holy shit

Kina
05-12-2008, 06:58 PM
Wow. I think I died a bit inside.

Shikamaru
05-13-2008, 02:22 AM
of course the newbies would think this :rolleyes:


i dont remember bumping this at all


and does miburo have candy stuck to his ass or something? all the people with join dates after 06 just seem to follow him around constantly

UchihaTaijiya
05-13-2008, 02:59 AM
I lurve Kat. :3

So I approve <3 ten-fold.

Shikamaru
05-13-2008, 03:13 AM
^with the exception of this one and a few others, they seem to have minds of their own

Miburo
05-13-2008, 03:31 AM
Maybe I'm just charismatic, yo.

Also, UT <3's me too. XD

Kites
05-13-2008, 03:36 AM
I just feel like posting.

/post

Babyface BK
05-13-2008, 04:55 AM
Thought a slightly more interesting thread would be bumped. lol @ Shika never replying to SW.

UchihaTaijiya
05-13-2008, 04:27 PM
How...?
Ah, fuck it...

*gropes Mibs*

x]

Babyface BK
05-13-2008, 05:42 PM
Wow how many of us you gonna grope and frolic with before you're satisfied eh UT:p

UchihaTaijiya
05-13-2008, 05:58 PM
I'm insatiable? x:

No, really, I must of deleted my other post last night (sleep deprivation: gets me everytime) when I was editing it to add teh grope of smexy lurve. x'D

Can mods still see deleted posts? Or merge them with another post, perhaps? XD

Miburo
05-13-2008, 08:29 PM
Oh, I can see them. And I lol'd. UT is my favorite nao. <3<3<3

DarkAztek
05-14-2008, 12:32 PM
They follow Miburo because, unlike the rest of us, he accepts debit cards.

Babyface BK
05-14-2008, 06:53 PM
They follow Miburo because, unlike the rest of us, he accepts debit cards.

I heard he accepts cheques aswell.

Miburo
05-14-2008, 09:27 PM
Yo, money is money.

@BK-I don't know your weird british speak. But if that shit is anything like those mini-chimi thingers they sell at perkins, then fuck yeah I do. ; )