argggggggGRRR!!! - Page 3 - Fandom Forums
Fandom Forums



Go Back   Fandom Forums > The Trashbin > Spam Zone

Spam Zone Come here to post anything that doesnt fit into the rest of the forum topics.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-02-2008, 12:39 AM   #31
SASUKE GURL
ANBU
 
SASUKE GURL's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: eww...whore...=)
Age: 22
Posts: 1,434
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud of
Re: argggggggGRRR!!!

lmao
hell naw!

i just said i wouldnt eat it =]

i cant beleive people eat dog o.0....and rabbits...o.0

and FROGS o.0...

screw
SASUKE GURL is offline   Reply With Quote


Old 01-02-2008, 01:52 AM   #32
garra.
Chuunin
 
garra.'s Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Florida
Age: 20
Posts: 489
Thanks: 0
Thanked 65 Times in 60 Posts
garra. will become famous soon enoughgarra. will become famous soon enoughgarra. will become famous soon enough
Re: argggggggGRRR!!!

Sorry but I would eat it before it rules the world.
__________________
Member of: The Zaraki Kenpachi FC.
garra. is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 02:31 PM   #33
MangaKitty
Genin
 
MangaKitty's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Pittsburgh
Age: 21
Posts: 288
Thanks: 65
Thanked 79 Times in 41 Posts
MangaKitty is a jewel in the roughMangaKitty is a jewel in the roughMangaKitty is a jewel in the roughMangaKitty is a jewel in the roughMangaKitty is a jewel in the roughMangaKitty is a jewel in the rough
Re: argggggggGRRR!!!

i <3 chiken.
MangaKitty is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 07:52 PM   #34
SASUKE GURL
ANBU
 
SASUKE GURL's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: eww...whore...=)
Age: 22
Posts: 1,434
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud of
Re: argggggggGRRR!!!

^ <33321

=]
SASUKE GURL is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 08:16 PM   #35
tenkaichymaster
..:::KERO:::..
 
tenkaichymaster's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Somewhere on this planet.
Age: 20
Posts: 536
Thanks: 6
Thanked 1 Time in 1 Post
tenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud of
Re: argggggggGRRR!!!

Quote:
Originally Posted by SASUKE GURL View Post
lmao
hell naw!

i just said i wouldnt eat it =]

i cant beleive people eat dog o.0....and rabbits...o.0

and FROGS o.0...

screw
Yea u wouldn't... unless they'll try to eat u... =O
then u would.... >.>

Yea it's pretty weird they do that... well not the rabbits, but dogs? O_o

Nail... >.>
tenkaichymaster is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 09:24 PM   #36
Seal_master
Local Necromancer
 
Seal_master's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: A dank,dark cave with my undead minions
Age: 21
Posts: 1,277
Thanks: 0
Thanked 4 Times in 4 Posts
Seal_master is just really niceSeal_master is just really niceSeal_master is just really niceSeal_master is just really niceSeal_master is just really niceSeal_master is just really niceSeal_master is just really niceSeal_master is just really nice
Re: argggggggGRRR!!!

i would eat that chicken in a heartbeat >_>, to tastey to pass up
__________________
All dead move to the hollow rythm of necromancy

Chibi Thread Updated: 3/13/08

CO_OWNER of the RP FC
Evil Fc

thankies Kina X3
by MeteoraTC
Member of:
Fable Fc
Naruto RPG fc
Owner of:
Blood+ Fc
Seal_master is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 09:48 PM   #37
SASUKE GURL
ANBU
 
SASUKE GURL's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: eww...whore...=)
Age: 22
Posts: 1,434
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud of
Re: argggggggGRRR!!!

^SM....tsk tsk ...>.>

waht if you found out that thats your son/daughter?...>.>

Quote:
Originally Posted by tenkaichymaster View Post
Yea u wouldn't... unless they'll try to eat u... =O
then u would.... >.>

Yea it's pretty weird they do that... well not the rabbits, but dogs? O_o

Nail... >.>
yeah...>.>
ive eaten frogs before...>.>

but my whole family cant eat dogs...if we do...well die...

were like yeah...

or ox neither...>.>
SASUKE GURL is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 09:58 PM   #38
tenkaichymaster
..:::KERO:::..
 
tenkaichymaster's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Somewhere on this planet.
Age: 20
Posts: 536
Thanks: 6
Thanked 1 Time in 1 Post
tenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud of
Re: argggggggGRRR!!!

Quote:
Originally Posted by SASUKE GURL View Post
^SM....tsk tsk ...>.>

waht if you found out that thats your son/daughter?...>.>



yeah...>.>
ive eaten frogs before...>.>

but my whole family cant eat dogs...if we do...well die...

were like yeah...

or ox neither...>.>
Well as far as i know... >.>

really??? well i haven't....

why? yea i don't think i could eat dogs either.. i like my german shepherd... >.>

LOL....
tenkaichymaster is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 10:00 PM   #39
SASUKE GURL
ANBU
 
SASUKE GURL's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: eww...whore...=)
Age: 22
Posts: 1,434
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud of
Re: argggggggGRRR!!!

lmao :]
idk...>.>..
my mom said its because were buddhist...>.>...idk

but yeah..i dont wanna die..

and i dont think i wanna eat my dog...>.>

and ox?....>.>...

umm...no...trying to eat more greens less meat =]

and frogs taste like chicken...NOT KIDDING
SASUKE GURL is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 10:04 PM   #40
G
S-Ranked Negro
 
G's Avatar
 
Join Date: Jul 1999
Location: The Heights
Posts: 2,756
Thanks: 393
Thanked 1,261 Times in 458 Posts
G has a reputation beyond reputeG has a reputation beyond reputeG has a reputation beyond reputeG has a reputation beyond reputeG has a reputation beyond reputeG has a reputation beyond reputeG has a reputation beyond reputeG has a reputation beyond reputeG has a reputation beyond reputeG has a reputation beyond reputeG has a reputation beyond repute
Re: argggggggGRRR!!!

._______.;;
__________________
G is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 10:06 PM   #41
tenkaichymaster
..:::KERO:::..
 
tenkaichymaster's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Somewhere on this planet.
Age: 20
Posts: 536
Thanks: 6
Thanked 1 Time in 1 Post
tenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud of
Re: argggggggGRRR!!!

Quote:
Originally Posted by SASUKE GURL View Post
lmao :]
idk...>.>..
my mom said its because were buddhist...>.>...idk

but yeah..i dont wanna die..

and i dont think i wanna eat my dog...>.>

and ox?....>.>...

umm...no...trying to eat more greens less meat =]

and frogs taste like chicken...NOT KIDDING
really??? well it's the first time i hear about that... Not kidding... >.>

umm i haven't tried ox yet... but i have tried the male sheep meat what's the name mutton??? O_o

Yea that's good... i am not into meat that much only chicken... >_> eh i mean forget it.. ^_^'

They do??? O_o
tenkaichymaster is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 10:13 PM   #42
SASUKE GURL
ANBU
 
SASUKE GURL's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: eww...whore...=)
Age: 22
Posts: 1,434
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud of
Re: argggggggGRRR!!!

lmao
G just appears outta nowhere xD


haha

lol
yeah

deer taste like beef..>.>
lol yeash..frogs taste like chiekn xD
SASUKE GURL is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 10:15 PM   #43
tenkaichymaster
..:::KERO:::..
 
tenkaichymaster's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Somewhere on this planet.
Age: 20
Posts: 536
Thanks: 6
Thanked 1 Time in 1 Post
tenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud of
Re: argggggggGRRR!!!

Quote:
Originally Posted by SASUKE GURL View Post
lmao
G just appears outta nowhere xD


haha

lol
yeah

deer taste like beef..>.>
lol yeash..frogs taste like chiekn xD
Yea he does... >.>

So it is called mutton.. ok then.. yea i have tried it and other type of meat i can't recall right now.. >.>

It's the first time i hear that... i gotta try that....

Well that was unexpected.... lol
tenkaichymaster is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 10:19 PM   #44
SASUKE GURL
ANBU
 
SASUKE GURL's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: eww...whore...=)
Age: 22
Posts: 1,434
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud ofSASUKE GURL has much to be proud of
Re: argggggggGRRR!!!

lmao
mutton..never had it...>.>..
but i dont wanna eat it cuz it keeps us warm with furr :]

haha

frogs...>.>...eat the thigh...not as much bones..and you wont choke xD
SASUKE GURL is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2008, 10:22 PM   #45
tenkaichymaster
..:::KERO:::..
 
tenkaichymaster's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Somewhere on this planet.
Age: 20
Posts: 536
Thanks: 6
Thanked 1 Time in 1 Post
tenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud oftenkaichymaster has much to be proud of
Re: argggggggGRRR!!!

Quote:
Originally Posted by SASUKE GURL View Post
lmao
mutton..never had it...>.>..
but i dont wanna eat it cuz it keeps us warm with furr :]

haha

frogs...>.>...eat the thigh...not as much bones..and you wont choke xD
Hmm u should... it tastes slightly different than beef....

yea but u don't eat the skin do u??? XD

I gotta try that, and hopefully some bones as well.. jk jk
tenkaichymaster is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -4. The time now is 06:38 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.