Official Dutch thread - Page 22 - Fandom Forums
Fandom Forums

Go Back   Fandom Forums > Indepth Interests > Languages

Languages Here you can learn or chat in different languages.

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-17-2006, 10:24 AM   #316
Siavash
Genin

Siavash is an unknown quantity at this point
Re: Official Dutch thread

Quote:
Originally Posted by Nyrata
1 tussenuur is niet genoeg vor mij om naar huis te gaan. 15 minuten heen, 15 terug, hou ik nog maar 20 minuutjes over. Ach, vandaag lekker de hele dag 'vrij'. Morgen moet ik weer aan de bak
ja de lesuur was voor de pauze dus ik had 1 uur en 15 min en bij mij duurt het ook ongeveer 15 min om heen te fiets en ook weer 15min terug.

Old 05-17-2006, 11:05 AM   #317
Nyrata
Genin

Nyrata's Avatar

Nyrata is an unknown quantity at this point

Quote:
Originally Posted by Siavash
ja de lesuur was voor de pauze dus ik had 1 uur en 15 min en bij mij duurt het ook ongeveer 15 min om heen te fiets en ook weer 15min terug.
Dan valt het nog wel te doen Normaal ga ik tijdens een tussenuur even het centrum in, even winkelen, ijsje eten, of lunch halen bij Bakker Bart, of iets mafs kopen voor m'n zusje ^_^ Tussenuren zijn leuk, behalve als het er te veel zijn. Ik had er een keer 4 en 3 uur les... O.o Dat was heel gemeen... en saai.......

Mom: Get rid of that make-up. You look awful!

Me: He, we're no goths... We're cosplayers!
Nyrata is offline   Reply With Quote
Old 05-17-2006, 11:55 AM   #318
colini
The Cutest Boy Ever

colini's Avatar

colini is on a distinguished roadcolini is on a distinguished road

aaaaah middelbare school tijd, ik verlang er zo naar terug :'(

Gewoon alles op je sloffen doen, beetje slapen in de klas (ja dat deed ik echt, ik was de enigste die et mocht)
Of soms weekje ziekmelden om even die rust te pakken

EN ik mis me vriendjes en vriendinnetjes
ja ik dans en ik lach,
maar niemand weet dat ik 's nachts huil.

http://www.myspace.com/chopbeatz
colini is offline   Reply With Quote
Old 05-17-2006, 11:55 AM   #319
Hyper.inferno
Genin

Hyper.inferno's Avatar

Hyper.inferno is an unknown quantity at this point

je moet t zelf leuk maken ^^
Bij mij lukt dat in ieder geval altijd wel dankzij een zeker winkeltje in de buurt xD

<('.'<(^.^)>'.')>

fanks Oakgyrl. Its awesome! ^^
http://www.myspace.com/infernonl
<--[Owner of Hitsugaya FC]-->
Co-owner of the Chicken FC
Member of Square Enix FC
Member of Fighting Game FC
Hyper.inferno is offline   Reply With Quote
Old 05-17-2006, 11:58 AM   #320
colini
The Cutest Boy Ever

colini's Avatar

colini is on a distinguished roadcolini is on a distinguished road

Welk winkeltje ? is poel nog open dan ?
dacht dat ie was gesloten
ja ik dans en ik lach,
maar niemand weet dat ik 's nachts huil.

http://www.myspace.com/chopbeatz
colini is offline   Reply With Quote
Old 05-17-2006, 12:52 PM   #321
*subrosa*
Jounin

*subrosa*'s Avatar

*subrosa* is a jewel in the rough*subrosa* is a jewel in the rough*subrosa* is a jewel in the rough*subrosa* is a jewel in the rough*subrosa* is a jewel in the rough

Quote:
Yep, Almelo! Naja, gemeente. Ik woon in Aadorp ^_^ Theaterhotel is op 20-25 minuten fietsafstand. Da's wel redelijk. Dit jaar wordt mijn eerste keer op de conferentie.

Haha, ik zal daar naar je uitkijken! Ik heb alleen een kaartje voor zaterdag, dus ik kan je niet zien als Yondaime (chips...). Daar zal m'n zusje ook van balen (we zijn beide gek op Yondaime (duh!)). Ik wou eerst samen met haar verkleed gaan als Dark en Light Chi (Chobits), maar daar had ze geen zin in

Minicons in Drienelo? Ik wist wel dat er af en toe een con gehouden werd, maar van deze zaterdag wist ik niks af... Ik had naar Abunai! willen gaan, maar die kaartjes waren hartstikke duur, tussen de 30 en 50 euro... Dan zijn die minicons een stuk goedkoper Helaas moet ik altijd werken op zaterdagen, dus het wordt lastig de cons te bezoeken (heb wel vrij gevraagd voor 1 juli. Anime in Almelo, dat moet ik toch 1 keer in m'n leven meemaken ). Misschien als cadeautje aan mezelf een keer na de examens Haha!
Abunai is eigenlijk goedkoper dan Animecon, de kaartjes van Animecon worden duurder naarmate er meer van worden verkocht, de prijs van Abunai blijft gelijk, ook kun je op animecon kiezen tussen 1 dag en 3 dagen, als je voor 3 dagen kiest is de prijs onwaarschijnlijk hoog... Ook is het een feit dat Abunai veel gezelliger is dan Animecon, Animecon word binnen gehouden en je hebt maar een heel klein buiten stukje, het is een voordeel dat je midden in de stad zit en dus makkelijk naar het centrum kunt lopen, maar voor de rest is het erg duur en op elkaar gepropt, bij Abunai zit je in een grote universiteit en heb je een heel plein tot je beschikking, verder is het verdeeld over 2 gebouwen, dus als je iets wil doen, heb je nog al de kans dat je eens naar buiten moet. Aangezien Abunai ietsje verder van de bewoonde wereld af is, heb je ook minder kans om vreemd aangekeken te worden door andere mensen... Eten is daar makkelijker te verkrijgen dan op animecon, je kan het aan de bar kopen en er is een winkeltje op de campus, wat stukken makkelijker en goedkoper is dan op animecon (op animecon raad ik je aan zelf eten endrinken mee te nemen, de prijzen van consumpties daar zijn behoorlijk hoog...)
Najah, ik heb gewoon mijn voorkeur XD voor mij is Abunai gewoon 10x leuker dan Animecon^^ (ben pas naar 4 conventies geweest hoor, dit jaar worden mijn 5e en 6e keer^^ minicons niet meegerekend)

Als er nog mensen zijn die mee willen naar Animecon raad ik jullie aan zo snel mogelijk een kaartje te bestellen, er zijn er nog maar minder dan 100 over en de kans dat je er nog in kan als je lang wacht is zeer klein.

That's all, *subrosa* out XD

Friends: Sasuke204, Toshi, Nelson, Venustan, Colini, Kitsune_ai, C-chan, Kites, Kyuubinaruto58, Matonly, Uzumaki-sama, Daitashi, OTC, Maes, Oakgyrl, Stanislaw, Akatsuki Shinobi, Akira, Copyninjasasuke, Kakashi100, DSM, Angelwings, Coribn117, Edgar's parish, Rika, -Sasuke-, GaaraOfTheDeathSand, Efa, Bloodreapress, hinata_tropical, Naruto NR, Diane_Cheeze, <DaNTe>, apostilesofthestars, 94Tsunade-sama, itachi143, sand_illusions, semi, ANBU Hanabi, I probably forgot people, so if you wanna be friends, just say so^^ I want more friends anyway^^
member of The Geijutsuka Crew

Proud owner of: Yu-gi-oh FC!
*subrosa* is offline   Reply With Quote
Old 05-17-2006, 01:31 PM   #322
Nyrata
Genin

Nyrata's Avatar

Ik had kaartjes gekocht voor de Animecon toen ze nog op het goedkoopste niveau waren, dus dat was een meevaller. Abunai heeft inderdaad veel voordelen. Toch, laat m'n eerste con maar lekker dicht bij huis zijn ^_^ En binnen kan ook een voordeel zijn (blijf positief ^___________^) Geen felle zon, geen regen... 10 mensen per vierkante meter. Gezellig toch! ^__^ *sarcasme-level stijg... Tijd voor koffie...*

Old 05-17-2006, 02:42 PM   #323
*subrosa*
Jounin

*subrosa*'s Avatar

*subrosa* is a jewel in the rough*subrosa* is a jewel in the rough*subrosa* is a jewel in the rough*subrosa* is a jewel in the rough*subrosa* is a jewel in the rough

haha XD XD
Voor een eerste con is Animecon idd beter^^ twas ook mijn eerste con ging ook alleen op zaterdag toen, wist niet eens wat het inhield toen, werd uitgenodigd door iemand op een forum en dacht: anime is leuk, mensen die anime leuk vinden zijn leuk, laat ik maar eens kijken wat het is!
Had alleen nooit gedacht dat het zo'n groot evenement zou zijn oO;

Friends: Sasuke204, Toshi, Nelson, Venustan, Colini, Kitsune_ai, C-chan, Kites, Kyuubinaruto58, Matonly, Uzumaki-sama, Daitashi, OTC, Maes, Oakgyrl, Stanislaw, Akatsuki Shinobi, Akira, Copyninjasasuke, Kakashi100, DSM, Angelwings, Coribn117, Edgar's parish, Rika, -Sasuke-, GaaraOfTheDeathSand, Efa, Bloodreapress, hinata_tropical, Naruto NR, Diane_Cheeze, <DaNTe>, apostilesofthestars, 94Tsunade-sama, itachi143, sand_illusions, semi, ANBU Hanabi, I probably forgot people, so if you wanna be friends, just say so^^ I want more friends anyway^^

Old 05-17-2006, 03:24 PM   #324
Siavash
Genin

Siavash is an unknown quantity at this point

ik vind ut klote dat tie cons binnen zijn ik hou er liever van dat die cons buiten zijn XD
Old 05-17-2006, 03:38 PM   #325
Muse
Academy Student

Muse's Avatar

Muse is an unknown quantity at this point

Quote:
M&O? Yuck! Gelukkig heb ik dat vak nooit gehad. Morgen heb ik ook de eerste examens, biologie en Grieks. Ik zit echt stijf van de stress.... Dit gaat nooit goed TT_TT (gelukkig heb ik chocola, helpt altijd!)
Tell me about it! Ik zit als een gek informatie in mijn hoofd te stampen! Straks maar eens een overlevingspakket samen stellen voor morgen.

Ik kijk er naar uit om te gaan studeren. Naar Amsterdam! Yay! Ben de middelbare schooltijd echt zat. School wilt je nog weleens keihard naaien. Werkstuk maken omdat je in een heel jaar, 3 keer gym hebt gemist??? VANWEGE ZIEKTE??? Dat is echt &**&#$#*(())
Muse is offline   Reply With Quote
Old 05-17-2006, 04:04 PM   #326
Nyrata
Genin

Nyrata's Avatar

Quote:
Originally Posted by Muse
Tell me about it! Ik zit als een gek informatie in mijn hoofd te stampen! Straks maar eens een overlevingspakket samen stellen voor morgen.

Ik kijk er naar uit om te gaan studeren. Naar Amsterdam! Yay! Ben de middelbare schooltijd echt zat. School wilt je nog weleens keihard naaien. Werkstuk maken omdat je in een heel jaar, 3 keer gym hebt gemist??? VANWEGE ZIEKTE??? Dat is echt &**&#$#*(())
Oh, ik ben ook nog aan het stampen, hoor! Het gaat me nooit meer lukken TT_TT Gewoon verstand op nul morgen en gaan met die banaan! Voor Grieks heb ik een woordenboek en voor Bio meerkeuzenvragen... Dat moet te doen zijn ^___^ Hoop ik........

Studeren heb ik ook wel zin in, maar ik ga toch wel de school missen en al m'n vrienden TT_TT Iedereen gaat naar Enschede of Groningen. Zit ik straks zielig en alleen in Leiden. Ach, gewoon een reunie regelen Ze hebben mij nooit echt hard aangepakt op school... Misschien omdat ik altijd oplette in de les (huiswerk maakte ik nooit, maar dat merkten ze niet XD). Ik ben niet zo'n prater in de les, maar die leraren zijn pas echt maf... Komt lerares economie een keer op me af: "Jij bent wel heel stil altijd in de les. Is er iets mis?" Ik zo van: O.o WTF?!? Dat u niet merkt dat ik zit te giebelen wil nog niet zeggen dat ik een probleem heb @_@ Maf mens.......

En dat overlevingspakket... ^^;;; Ahum, laten we zeggen dat mijn tas morgen uitpuilt met chocola, cola en ander zoets XD Een mens moet iets!

Quote:
Originally Posted by *subrosa*
haha XD XD
Voor een eerste con is Animecon idd beter^^ twas ook mijn eerste con ging ook alleen op zaterdag toen, wist niet eens wat het inhield toen, werd uitgenodigd door iemand op een forum en dacht: anime is leuk, mensen die anime leuk vinden zijn leuk, laat ik maar eens kijken wat het is!
Had alleen nooit gedacht dat het zo'n groot evenement zou zijn oO;
Ik ben nu al meer dan 6 jaar fan van anime, dus het wordt een keertje tijd om een con te bezoeken ^^ Ik heb ook een vriend kunnen overtuigen om mee te gaan. Wordt gezellig! Eindelijk meer mensen ontmoeten met dezelfde interesse! ^___^ Ik heb er echt zin in XD

Old 05-17-2006, 04:40 PM   #327
Hyper.inferno
Genin

Hyper.inferno's Avatar

WTF, wel strenge regels op de animecon hoor... Vooral toen ik dat niet roken zag staan moest ik ff mn adem inhouden O.O

Eten, drinken en roken

1) Het is niet toegestaan om eten of drank mee te nemen in de vertoonruimtes, de verkoopruimte, de videogameruimte en de evenementenruimte. Officiële verkopers mogen drank en voedsel nuttigen achter hun stand, zolang ze het afval deponeren in de daarvoor bestemde afvalbakken. Geen afval laten slingeren! Buiten het festivalterrein gelden de normale hotelregels betreffende eten en drinken.

2) Op het hele festivalterrein geldt een rookverbod!

8) Er geldt een bagage- (zoals (hand)tassen, rugzakken, jassen etc.) en jassenverbod voor het hele festivalterrein behalve de lounge en de garderobe! Alleen zéér kleine heuptasjes (maximaal een halve liter inhoud) zijn toegestaan wanneer ze te allen tijde strak op het lichaam gedragen worden. Het is niet toegestaan bagage en jassen onbeheerd achter te laten. Stafleden, Security en Stewards hebben het recht bagage en jassen te verwijderen. Bezoekers met een hotelkamer of auto wordt vriendelijk verzocht hun bagage op hun kamer of in hun auto te laten. Overige bezoekers kunnen hun bagage op eigen risico achterlaten bij de gratis garderobe. Plastic tasjes met gekochte goederen uit de verkoopruimte zijn alleen (tijdelijk) toegestaan in de lounge en de verkoopruimte zelf, maar niet elders op het festivalterrein! Zorg ervoor dat deze gekochte goederen zo spoedig mogelijk worden opgeborgen, voordat andere delen van het festival worden betreden.

11) Gebruik van een mobiele telefoon in de vertoonruimtes is niet toegestaan.

<('.'<(^.^)>'.')>

Member of Square Enix FC
Old 05-17-2006, 04:45 PM   #328
*subrosa*
Jounin

*subrosa*'s Avatar

yup, maar als je er bent vallen die regels best mee hoor, je hebt nergens echt last van, behalve als je nep wapens meeneemt zoals een pistool, daar ben ik een keer op aangesproken XD

Maar tis verder niet echt ernstig^^

Op abunai van dit jaar ga ik trouwens nog als Sexy no Jutsu cosplayen

Old 05-17-2006, 04:47 PM   #329
Hyper.inferno
Genin

Hyper.inferno's Avatar

njaah k had iig al een kaartje besteld dus ik hoop dat ze nog hebben xD

Waar en wanneer is Abunai dan trouwens?

<('.'<(^.^)>'.')>

Member of Square Enix FC

Last edited by Hyper.inferno; 05-18-2006 at 08:41 AM.
Old 05-17-2006, 04:54 PM   #330
*subrosa*
Jounin

*subrosa*'s Avatar

ehm... Abunai is op 27 t/m 29 oktober in de vrijhof universiteit in Enschede^^

Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules