Welcome to Fandom!
Members: 930,319    -    Online: 20    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by gohan526:
Looked at gohan526's Profile: View it yourself...

azam1994's Profile
Offline
670 views
148 friends
Personal Information
Real Name: AzaM
Gender: Male
Country: Malaysia
Age: 19 years old
Join Date: June 4th, 2009
Last Update: April 2nd, 2010
About azam1994
About Me: http://www.myspace.com/azamhpb http://www.mixpod.com/azamhpb
Activities: rmm_ki101('0',100,'1XNzfr2R0cT','54ff00');

Comments (50)

Page:
hi! thanks for the add xD

Posted by cuterthanuthink 5 years ago

tx for the ad

Posted by cat-man-do 5 years ago

who are you

Posted by historian 5 years ago

hi....thanks for the add

Posted by putty 5 years ago

dude azam wanna be friends?? and i like that phone with all the naruto series musics

Posted by coolskull1 5 years ago

Thanks for the add, Cheers (",)

Posted by lemonwinter 5 years ago

Thanks for the add

Posted by TeamSasuSaku 5 years ago

hey thx for da add but plz talk ..i dont want to have " dead " ppl as friends

Posted by wonderboy891 5 years ago

thnx for tha add ,and hi ;]

Posted by mixy 5 years ago

ohh ty

Posted by wonderboy891 5 years ago

hey =]

Posted by TeamSasuSaku 5 years ago

????????

Posted by TeamSasuSaku 5 years ago

thax 4 the add

Posted by Divine-Samurai 5 years ago

thanks for the add! xD

Posted by bella1025 5 years ago

hey thanx 4 the add

Posted by ankoandtemaribff 5 years ago

thankx for the add

Posted by Bluesakura14 5 years ago

hey thanks for the add and feel free to chat with me anytime

Posted by Temaricutie 5 years ago

hey wats it like in malaysia?

Posted by kakashisharinganfan 5 years ago

thanks for the request

Posted by uchiha_kitten 5 years ago

btw~ thats a cool soundin song ya got on here..
whats it called?

Posted by uchiha_kitten 5 years ago

kewl music dude

Posted by kibaakamaru22 5 years ago

hello ;]

Posted by mixy 5 years ago

hiya, cheers 4 the add, my computer blew up its power supply a few weeks back and this is the first place i've been since i got it back from the shop and now i have a friend here lol sweeeet catchya round

Posted by narutazza 5 years ago

wassup? ;]

Posted by mixy 5 years ago

umm,okaaay...

Posted by mixy 5 years ago

1 2 Next