Welcome to Fandom!
Members: 930,320    -    Online: 17    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by samo11:
Looked at mariposa13's Profile: View it yourself...

bella1025's Profile
Online
3,566 views
128 friends
Personal Information
Real Name: BEL
Gender: Female
Country: Philippines
Age: 28 years old
Join Date: December 20th, 2008
Last Update: July 31st, 2011
About bella1025

Comments (429)

Page:
really hope so lol hope he wins too

Posted by zalama 4 years ago

hey hows it going

Posted by mangekyoeternal 4 years ago

sorry bel, no idea. :(

Posted by mangekyoeternal 4 years ago

hey whats up?xD
i havent see the movie yet.. :/
is it good?

Posted by Mplekos 4 years ago

This was the longest of the Naruto movie 6 trailers that I found, the rest were teasers. It not translated though, but sstill good.

http://vodpod.com/watch/1857661-naruto-movie-6-tra iler-3

Posted by m1ck3y 4 years ago

15 minutes?! ~ Cool! I'm gonna wait for the subbed one though. From what I read, it looks like it's going to be a great movie(Keeping my fingers crossed here)!

Posted by m1ck3y 4 years ago

go pac-man!!!!

Posted by zalama 4 years ago

this is actually an advance screening of the new naruto movie, ,subbed as well. only three parts. from the loooks of it, the fight scenes are gunna be very good:

http://www.youtube.com/watch?v=2rsTzR53yRo&pla ynext_from=TL&videos=NcEX3r2OPgk&playnext= 1

Posted by mangekyoeternal 4 years ago

so u hve changed thme i lke last 1 hahah.

Posted by hashirama9 4 years ago

Hello Darling whats up
have you been enjoying Naruto?

Posted by aki14bobo 4 years ago

hey sup!!! check out my Quiz and c if it is easy or not and then PM about it.

Posted by Jamrockg 4 years ago

hey!!!!!!!! long time no talk XD
how are u?

Posted by Mplekos 4 years ago

Hey B their is a guy who goes by gauravajain as wrote a set pestling racist comments on my pro. i need ur help to get him off this site i'm not da only one who he is harassing but couple of my friends too on this site so i'm pleading for ur help.

Posted by Jamrockg 4 years ago

tnx 4 the add! btw I hate sakura too!!!!!xD

Posted by MikaSado88 4 years ago

i am glad that u are good :3
i pretty busy too these days due to exam season.. X(
tnk god the weather is good and i get distracted from my routine.

Posted by Mplekos 4 years ago

Bella! Long time no see.. Talk... Lol.. watching only the anime?

Posted by sooterman 4 years ago

Making enemies I see. XD jkjk... Still teaching English? Yea, I liked her scene. Tho im not going to say her name just for you. =D I also can't wait for the chapter! I hope it's full of sweetness

Posted by sooterman 4 years ago

Yea, healthy debates are always nice but you don't find thous to often. :'( got a temper I see.... XD.. My guess will be Temari... ^-^ did I! even tho is kind of hard seeing or reading it on the web I saw the sarcasm a mile away. XD wait! it's 1.60 kilometer I belive. twisted! XDDD

Posted by sooterman 4 years ago

Yo bella, long time no see?

Posted by degenetron 4 years ago

Ah, teaching, I think the students might drive you nuts every once in a while, lol! I haven't seen it yet, I'm waiting for the Taka release but it's going to be interesting but a bit sad since Naruto is barely going to give a crap >_< Bella, I have a favor to ask, if you have the time that is, can you teach me how to write in color, I remember you explained once but I have forgotten and your message is not in my inbox anymore.

Thanx mate, laterz.

Posted by degenetron 4 years ago

thank you so much! Good thing is that I still have the color code list you sent me before!

Posted by degenetron 4 years ago

haha, yes, Naruto should stop being a dunce when it comes to Hinata and put his act together! Or as you said we will see a shocking display of SASUHINA, the poor girl would be frightened to death by Sasuke's cold stare!

Posted by degenetron 4 years ago

hey..so sorry about the late reply i had exams it was a pain but i'm glad it's over do.....if u h've any body dats harassing you jus let me or my fren T know about so we could help u get dem off 4 good. ...ok

Posted by Jamrockg 4 years ago

c u around bella

Posted by Jamrockg 4 years ago

hi

Posted by beerasa 4 years ago