Welcome to Fandom!
Members: 930,320    -    Online: 29    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by samo11:
Looked at mariposa13's Profile: View it yourself...

BHwolfgang's Profile
Offline
2,542 views
63 friends
Personal Information
Real Name: Borey Christopher Heng
Gender: Male
Country: United States
Age: 19 years old
Join Date: November 17th, 2007
Last Update: December 5th, 2009
About BHwolfgang
About Me: You gotta remember my name and pronounce it right to be my FRIEND unless if you have my discretion to refer me with shorter version or nickname that is neither provocative, lewd, or insulting in any way.
Activities: drawing, sleeping, running, playing video games, dancing, singing, listening to music, hanging out with buddies, reading, and saving money for expensive clothings, etc.
Interests: art, world history, literature, music, manga, computers, Aeropostale, etc.
Favorite TV Shows: Deal or No Deal, V, iCarly, etc.
Favorite Movies: Astro Boy, Alien 51, The Shining, Ninja Assassin, Notorious, etc.
Favorite Music: Wiz Khalifa!!!
Favorite Books: The Hobbit, Harry Potter series, Magic Tree House series, Bleach, Fairy Tale, Naruto, etc.
Favorite Quotes: "If you want to play with Wolfy Then please let it be on a sunny day 'Cause this rain washed the colors away Now I see how much of this world is white and gray"

Comments (648)

Page:
well if u dun c me online, u can always send me a message

Posted by crystalina 4 years ago

thank you ^-^ and hot cocoa ...hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm OK GIMME GIMME x]

Posted by sesshouchan 4 years ago

thats good n ive been alrite i guess

Posted by josewhs09 4 years ago

oh u could never annoy me =]

Posted by crystalina 4 years ago

just hanging around, i didnt really talk to anyone for along time

Posted by josewhs09 4 years ago

*shudders* dont remind me
i friggin hate bugs

today in class- you know that with a Violin, there's a bow that comes with it to play with? well, it's made of horse hair and on someone's it broke off and he stuck the hairs sticking out in my ear and it was sooo nasty!!! it felt so weird! it was like an ant was in my ear... ewww

Posted by misty_khlat 4 years ago

u spam my profile and ur dead, k?

and no, I dun care if u were kidding or not

Posted by crystalina 4 years ago

mostly on nc lol been busy in real life

Posted by josewhs09 4 years ago

maybe as a joke or something
yes it's made of horse hair and it sounds pretty good with the horse hair so... u got a problem with that?

Posted by misty_khlat 4 years ago

-sets a trap which you fall for and gets hot cocoa- mmmmmmmmmmmmmm YUMMY x]

Posted by sesshouchan 4 years ago

=/ idk......ppl do weird things

Posted by crystalina 4 years ago

why should I? its way too delicious lol so whats new scooby doo ^-^

Posted by sesshouchan 4 years ago

XD we have......but does it matter? Its just hearts

Posted by crystalina 4 years ago

thx for confirming xD

Posted by Cutiepie92 4 years ago

of course o_o without cookies its not as good as with them x]

Posted by sesshouchan 4 years ago

hey dude

Posted by PrinceDarkshadow 4 years ago

so how r u

Posted by crystalina 4 years ago

XD funny.....and I'm okay. Why u sore?

Posted by crystalina 4 years ago

i dont care xP most of the time the cookies and cakes i eat are with less sugar and fat lol the only thing that counts that i ate ALL your cookies x]

Posted by sesshouchan 4 years ago

i'm fine... just playing on my guitar at school

Posted by PrinceDarkshadow 4 years ago

hey there man. how come we don't talk anymore? :(
i miss hearing my asian friend.

Posted by KankurouJunkie17 4 years ago

just checking to make sure you are still well my friend

Posted by revsethsmith 4 years ago

earth to Bory, IG has summoned you! *wink*

Posted by uchiha_kitten 3 years ago