Welcome to Fandom!
Members: 930,319    -    Online: 16    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by sasuke470:
Viewed gorge158's Fan Art "hinata cosplay"

gfblaze582's Profile
Online
3,453 views
25 friends
Personal Information
Real Name: h p
Gender: Male
Country: Australia
Age: 24 years old
Join Date: October 14th, 2008
Last Update: December 22nd, 2011
About gfblaze582

Comments (593)

Page:
just lil trick, bro xD

Posted by renzokukenXnaruto 5 years ago

wtf, i wasnt bothering you. wtf do you want you senile impotent dickless freak?

Posted by historian 5 years ago

go to hell.

Posted by historian 5 years ago

wanna be admin xD

Posted by renzokukenXnaruto 5 years ago

its illegal to make nazis admin.

Posted by historian 5 years ago

ur a nazi asshole? ok.

Posted by historian 5 years ago

you said it urself. you said ur a nazi asshole. i agree. so whats the problem now. nazi asshole?

Posted by historian 5 years ago

no, i said ur unlce hitler made u racist. you stupid squid.

Posted by historian 5 years ago

i think ur 1/4 homo, 1/4 racist and the rest just plain ugly.

Posted by historian 5 years ago

i know that ur a racist. an anit-jew. you said so.

Posted by historian 5 years ago

see the comments. i GOT ALL the proof! nazi.

Posted by historian 5 years ago

can you just stop bothering me. im not a jew, why you haunt me so? go away. shooo...! shhoo!!!!

Posted by historian 5 years ago

nobody likes you. go away. twit. homo-shrek.

Posted by historian 5 years ago

ur mom doesnt count. asshole!

Posted by historian 5 years ago

lemme guess, none of them are jews. retard.

im out, i dun want to waste my time with a nazi, anti-jew who killed 6 million jews for no reason. karma will get you.

Posted by historian 5 years ago

dude let me handle this goddamnit historian but later

Posted by Muazzam 5 years ago

i didnt know you have nazis supporters.

fuck. ban me for all i care.

Posted by historian 5 years ago

grow a dick. ban me now.

Posted by historian 5 years ago

Interests: fun games,ds,xbox360,DS,weapen drawing,decorating,girls oh yea,

NERD.
virtual girls oh yea u mean

Posted by costaaa 5 years ago

wait, lemme cry for help so that mods will help me....

"HELP A NAZI BAN A JEW"

you already got one.

Posted by historian 5 years ago

wow, ur really insecure. do you notice that youre
always the first one to insult me everyday?

get a life.

Posted by historian 5 years ago

nazi and his nazis friend are bullying me. of course i need help.

hey, shrek, go jump off a building already. might repair ur face abit.

Posted by historian 5 years ago

be patience dude.u just got a few enemys.i got alot of enemy.over all ppl in nc are my enemys

Posted by Muazzam 5 years ago

yeah, be patient. ur dick will eventually grow. NOT!

Posted by historian 5 years ago

Ur a nazi. of course you have enemies. what do you expect? candy? damn, ur a dumb ass donkey.

Posted by historian 5 years ago