Welcome to Fandom!
Members: 930,319    -    Online: 20    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by tiraam:
Looked at tiraam's Profile: View it yourself...

josewhs09's Profile
Offline
1,000 views
25 friends
Personal Information
Real Name: Jose
Gender: Male
Country: United States
Age: 24 years old
Join Date: May 11th, 2007
Last Update: January 18th, 2010
About josewhs09
About Me: Umm Im Pretty Much Just A Loner Because Im Not A Very Outgoing Person. Itll Take Time For Me To Get Along With People. I Can Get Along Fast But Its Very Rare. Well Thats Pretty Much All I Got For Now So L8ter
Interests: Video Games, Football, Billiards, And Tv
Favorite TV Shows: Naruto, Fullmetal Alchemist, Teen Titans, Ergo Proxy, One Piece, Sekirei, and Cardcaptor Sakura....
Favorite Movies: Push New Moon Superbad Fired Up Bandslam
Favorite Music: Escape The Fate Black Veil Brides
Favorite Quotes: I Dont Have One

Comments (118)

Page:
hey! :)

Posted by SasuSaku4ever93 5 years ago

hey nm hbu?

Posted by SasuSaku4ever93 5 years ago

me to..

Posted by SasuSaku4ever93 5 years ago

been good
minus a few problems along the way but hell that's everyone's story lol

what bout u ?

Posted by kenshinsama007 5 years ago

hello ;]

Posted by mixy 5 years ago

doin great ;] cooking now XD
you?

Posted by mixy 5 years ago

I'll send you some XD
sooooooo...how are you? ;]

Posted by mixy 5 years ago

umm...don't know how to tell on english...;]
really ;]

Posted by mixy 5 years ago

um,let's see... chicken meat,pepper, sweet basil and macaroni ;]
if you didn't understand,I'm sorry ;]

Posted by mixy 5 years ago

I know,but I'm not so sure that I can write it corectly ;]

Posted by mixy 5 years ago

than great ;]

Posted by mixy 5 years ago

nope...I'm far,far away...serbia,europe ;]

Posted by mixy 5 years ago

hahahahahahahah,see ya ;]
good night ;]

Posted by mixy 5 years ago

hey ;] good morning ;p

Posted by mixy 5 years ago

hahahahahhah,here's more like good night ;]

Posted by mixy 5 years ago

XD
I know ;]
and I think I'm going to sleep... ;]

Posted by mixy 5 years ago

woke up and now preparing for work -.- and you?

Posted by sesshouchan 5 years ago

-shrugs- could b better, hbu?

Posted by crystalina 4 years ago

Yeah, it's been a while. I've been good, you?

Posted by BHwolfgang 4 years ago

Where have you been all this time?

Posted by BHwolfgang 4 years ago

that's good to hear and yup

Posted by crystalina 4 years ago

like I said, it could b better

Posted by crystalina 4 years ago

Well I broke up wit my bf Monay, my mom's car didn't wrk yesterday, my now ex-bf moved just like *snaps*, made me cry yesterday cuz it makes me think he was cheating, and other then that crap, nothing much. Hbu?

Posted by crystalina 4 years ago

I see, kool.....and it's okay, I'm over him (I think)

Posted by crystalina 4 years ago

yea, I think it will......they say time heals everything and all I got is time

Posted by crystalina 4 years ago