Welcome to Fandom!
Members: 930,319    -    Online: 16    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by sasuke470:
Viewed gorge158's Fan Art "hinata cosplay"

KyeoDaNiNja's Profile
Online
1,584 views
59 friends
Personal Information
Real Name: Kyeo
Gender: Male
Country: United States
Age: 29 years old
Join Date: March 12th, 2009
Last Update: March 26th, 2009
About KyeoDaNiNja
About Me: Play in a Band Called Memories Past.. pic to come very soon
Activities: Playing my guitar. I live in Brooklyn,NY
Favorite Music: Metal, hardcore.. hip-hop...etc

Comments (70)

Page:
Hey! xD.

Posted by Keisha09 4 years ago

oww that is sweet n.n thankies..!!
have a nice week..!!

Posted by boneca 4 years ago

and thank u for the add..!! ^.^

Posted by boneca 4 years ago

Haha. You know it.
And it was alright.
I'm just ready for May
to come so I can finally
turn 17. xP

Posted by Keisha09 4 years ago

Thanx for tha request. well the scene's good, what about ur?

Posted by Pinkpanta_4life 4 years ago

lol thanks, i'm good

you?

Posted by nisa10 4 years ago

its ok lol getting warmer...summer is on it's way! lol

Posted by nisa10 4 years ago

ok cool, am fr kingston. u ever been?

Posted by Pinkpanta_4life 4 years ago

yeah i have

Posted by nisa10 4 years ago

yeah i been, i kinda live there in someway..lol, but ill be back there soon thu.

Posted by Pinkpanta_4life 4 years ago

i never been lol. but would like to go to orlando

Posted by nisa10 4 years ago

lol! well now thats funny XD Ive been calling my bf "nero" because of the Devil may cry game =D so..i guess it was just a weird coincidence XDDD

Posted by boneca 4 years ago

hi... how have you been? im doing very well. loving the anime right now.

Posted by himechan25 4 years ago

the preview for the last air bender is really good. i am excited to see it. im also excited to see the new karate kid. im about to watch the new naruto since i have time now. i hope its really good! =D

Posted by himechan25 4 years ago

hii =) I'm fine and you?

Posted by Reiwonah 4 years ago

haha its ok the weather sucks in Sweden=P first it was good cuz it was sunny, but now its always raining=S How's the weather is the US?

Posted by Reiwonah 4 years ago

haha in winter it snows A LOT, almost too much-.- first it's cool with snow n all but then it just gets annoying and cold, plus the train and buss never works bcs of the snow so I always come late to class. It snows at US to right?

Posted by Reiwonah 4 years ago

no not on this computer, cuz on this computer I use skype

Posted by Reiwonah 4 years ago

oh okay i added you

Posted by Reiwonah 4 years ago

hey ^-^

Posted by mixy 3 years ago

Prev 1 2 3