Welcome to Fandom!
Members: 930,319    -    Online: 28    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by sasuke470:
Viewed gorge158's Fan Art "hinata cosplay"

Logan56's Profile
Offline
2,873 views
86 friends
Personal Information
Real Name: Logan
Gender: Male
Country: United States
Age: 22 years old
Join Date: February 6th, 2010
Last Update: February 16th, 2010
About Logan56
About Me: Just an Average guy makin a living off art, Love anime, Hands down im just a Silly person, Love makin people laugh, hmm...i can be a bit crazy when it comes to having fun...but any questions get at me, im layed-back, Hoping to make really good friends here on one of my favorite websites, so yea...get to know me =] O, one more thing guys, im a pretty busy person, but i log on here all the time, but if i dont get back to any of ur messages i will definately write back, just gimme some time lol xP If any of u are interested i will be posting some of my art soon, (If i ever find out how to do it) lmao but yea xD
Activities: Drawing, Tattooing, Guitar Playing, I want to learn the Piano really badly, Call of Duty all day baby lol, Anything Tiring :D Tae-Kwon-Do Red Belt! lol, also i have people tryin to teach me Capoeira...slow and steady my friends :)Basically any type of Martial Arts, Mui-Tai is my all time favorite due to Tony Jaa
Interests: Girls with sleeve Tattoos....o yea, Anything with anime, drawing and tattoos :) umm....ooo lol i still play Pokemon Crystal, w00t w00t? Love to go out and do stuff, Jumping, running (LOVE TO RUN), climbing, u name it
Favorite TV Shows: Naruto, Bleach, One piece, Fairy Tale, Rorouni Kenshin, Rave Master,Elfen Lied,Rosario Vampire,DeathNote,Dragonball and Dragonball z,Pokemon (Only up to Johto)
Favorite Movies: Avatar, Hugh Jackman is just a beast (My only reason to excersise lol) and Jason Stetham (Transporter Movies 1,2,3)
Favorite Music: Mostly rock, RnB, Hip-Hop, i like techno, its alright, but i love Classical Beethoven and such
Favorite Books: Dantes Inferno, Tattoo Magazines, Manga of course lol
Favorite Quotes: I Like your Style

Comments (313)

Page:
thanks man !!!! ^_^

Posted by PetiteMachinE 4 years ago

Yo Logan, how come you don't hang around at the Manga comments section? It'd be good to see you there!

Posted by degenetron 4 years ago

lol i am a cool chick homie nah but how have u been?

Posted by ThickiMinaj 4 years ago

Wow an overnight miracle! well keep it up man!

Posted by Onikage 4 years ago

At the Home page, beside each news events is a comment section. Like for example if you check beside the Naruto 484 Manga release there's a "comment" link which takes you to the discussion board of the latest manga release. It's a forum to be precise where users talk and all. Since I hadn't spotted you there, I thought you were missing out some of the funny conversations going on.

Posted by degenetron 4 years ago

im just chilling doing me, i'm home from work now. today was pay day...yay, but then again every friday is pay day

i really wanna take a hiatus from naruto but i like coming on here too much and reading everyone's view or arguments lol

*sighs*

i may have to just stick it thru and read the manga

well i hope ur good love

sammi aka thicki

Posted by ThickiMinaj 4 years ago

hey there, silly boy!! XDDD

Posted by boneca 4 years ago

lmao yeah mabey she will haha

Posted by kibaakamaru22 4 years ago

love ur avatar by the way very cute

Posted by kibaakamaru22 4 years ago

O nothing-just trying to enjoy life-well actually that is impossible since i have school and lots of tests but who cares about that when there are so many nice things in life like mangas and animesXDXDXDWhat are you doing,how is life?XDE

Posted by UCHIHAHYUGAFOREVER 4 years ago

yeah, there are plenty of good sources of lean protein that you can have just about anytime of the week,which will keep you lean, without gaining unwanted weight and maintaining/gaining muscle mass the best would be just about all sorts of fish especially salmon, tuna, sardines and mackerel to name a few...

Posted by Onikage 4 years ago

, followed by white meat such as chicken and turkey just make sure they're skinless, and if your going for meat and pork make sure it got loin/tenderloin all these mentioned above are just aboutsaturated and trans fat and carb free, other great sources are egg whites, beans and lentils (make good as a side dish) and nuts, (almonds are the go!).

Posted by Onikage 4 years ago

So yeah these are what i go for and as you can see there is plenty of variety so u wont get sick of eating the same thing over and over and if u take shakes go for whey protein isolates or hydrolysates very lean and clean!

Posted by Onikage 4 years ago

Yo waddup? Sorry for not gettin' back at ya. Yeah were thuggin it up here by listenin' to some Beastie Boys!

Posted by degenetron 4 years ago

look..!! i screwed up ur wall!! XDDD just delete my comment ^-^

Posted by boneca 4 years ago

i know right lol

Posted by kibaakamaru22 4 years ago

you got the right idea but try increase your protein intake, you got the idea of eating 5-6 times/day but try to consume at least 25g of protein each meal, thats 1 thing you can't skip, because thats whats gonna get you the definition you desire, its not only used for growth and recovery but its an excellent fat loss tool, because your body burns calories just to break it down and slow releasing keeping you energized and fill up for longer to battle cravings

Posted by Onikage 4 years ago

and try not to have peanut butter + jelly (i approve the peanut butter, but not so much the jelly and sandwhich, sugar is your enemy if you aim for that lean defined look, no matter how good it taste, the only acceptable sugar is the natural sugar from fruit.

Posted by Onikage 4 years ago

wow never heard of that apple butter, hows it taste? but yeah protein intake is pretty good, so yeah keep it up!

Posted by Onikage 4 years ago

XDDDD..u could delete my comment, really... ur wall looks all weird..

Posted by boneca 4 years ago

Hey man whats up

Posted by eldunbar 4 years ago

heyy man..sup?..ya dont be a stranger...right XP

Posted by manga_maniac505 4 years ago

heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyy
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:} :}:}

Posted by partygirl101 4 years ago

Just checking my PM's and listening to some new uploaded music. How about u man?

Posted by SkyFox91 4 years ago

Lmao excuse me?

Posted by kidfrizzy 4 years ago