Welcome to Fandom!
Members: 930,321    -    Online: 22    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by NekoxYessi:
Looked at NekoxYessi's Profile: View it yourself...

marlowe022's Profile
Offline
1,489 views
54 friends
Personal Information
Real Name: John Marlowe Idia
Gender: Male
Country: Philippines
Age: 28 years old
Join Date: August 20th, 2006
Last Update: January 8th, 2009
About marlowe022
About Me: - i just finish my studies and passed the board exam and right now im currently bum - i am a 3/4 Filipino, 1/4 Chinese - im near-sighted - my ears are really small (small as baby ears) - i dislike washing dishes coz my back aches - i like watching thriller and horror movies - i love to play rpg's - i honestly like doing nothing at all, lol ╔══╦═╗╔═╦╗╔═╗ ║║║║║╚╣═╣╚╣║║ that's my nickname! ╚╩╩╩═╩╩╩╩═╩═╝
Interests: all about rpg games! of course naruto episodes, guitar, computer, online games, and the likes..
Favorite TV Shows: Mad TV, FearFactor,
Favorite Movies: all marvel movies, LXG, 50 first dates
Favorite Music: jason mraz songs, crawling in the dark-hoobastank, same direction-hoobastank, toxicity-system of a down, going under-evanecence, megalomaniac-incubus, bent-matchbox20
Favorite Books: all Bob Ong books, and mostly horror ones
Favorite Quotes: ╔╦╦╦══╦═╗╔╗ ║║║╠╗╔╣═╣║║ ║║║║║║║╔╝╚╝ ╚══╝╚╝╚╝═╚╝ C K ?

Comments (249)

Page:
i'll take a big break after the board exam.. but right now, ill study and giv my best shot.. and u should take a bath! lol XD

Posted by tomriddle 5 years ago

@_@ now im anxious.. june pa naman.. but our reviews and seminars are kickin and i'll be hectic as hell the coming months.. (i'll overdose brain enhancers)..

Posted by tomriddle 5 years ago

╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ ╬╬╬╬╬╬
╬╬╬╬╬╬╩╩╬╩╣╠╩╬╣╠ ╬╬╬╬╬╬
╬╬╬╬╬╣║║║║╚╣═╣╚╣ ╠╬╬╬╬╬
╬╬╬╬╬╬╬╬╬╦╬╬╬╬╦╬ ╬╬╬╬╬╬
╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ ╬╬╬╬╬╬

Posted by marlowe022 5 years ago

how do you make the
╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ ╬╬╬╬╬╬
╬╬╬╬╬╬╩╩╬╩╣╠╩╬╣╠ ╬╬╬╬╬╬
╬╬╬╬╬╣║║║║╚╣═╣╚╣ ╠╬╬╬╬╬
╬╬╬╬╬╬╬╬╬╦╬╬╬╬╦╬ ╬╬╬╬╬╬
╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ ╬╬╬╬╬╬

Posted by shaun963 5 years ago

oh okay thanx

Posted by shaun963 5 years ago

shit dont mind that last one

Posted by shaun963 5 years ago

nice 2 meet u dude.. =)

Posted by Jaychong 5 years ago

:) hi.

Posted by abrhm 5 years ago

hi..im fine..hw bout u?

Posted by Jaychong 5 years ago

add me 4 those have MSN..my ID is Joshua_ckv@hotmail.com...hehe =)

Posted by Jaychong 5 years ago

nothing much
what about u?

Posted by WonderfulHinata 5 years ago

nakx bago pic.. hus the pretty gurl.. ^^
buti pa sa place nyo madami hot spring resorts.. haizt.

Posted by tomriddle 5 years ago

yup, pasay nga.. ok lng kze mlapit sa mga gimikan and malls.. pagka bored ayun ksama ko sis ko tas gala kme..

Posted by tomriddle 5 years ago

hey,nothin much...how 'bout ya?

Posted by mixy 5 years ago

Hahaha lmao
John how u make me laugh..
Haha nice pic there
Sooo..u made my fried chicken? ^^

Posted by agiebell 5 years ago

so hey wazzup man.......u gt a call...?

Posted by gcgk 5 years ago

thanks.. ^^

Posted by tomriddle 5 years ago

Haha
U better hurry up and catch that chicken
* rubs stomach *
Im hungry...

Posted by agiebell 5 years ago

is ok dude..hw u doin? =)

Posted by Jaychong 5 years ago

hello

Posted by shaun963 5 years ago

marlo rocks! @_@

-_- zzzZ

Posted by tomriddle 5 years ago

HI there :P

Posted by mariposa13 5 years ago

I wanted 2 ask u how u make those typed picture pop-up things

can u show me how?

example:
╔╦╦╦══╦═╗╔╗
║║║╠╗╔╣═╣║║
║║║║║║║╔╝╚╝
╚══╝╚╝╚╝═╚╝

Posted by xarutooo 5 years ago

i did lol

Posted by KiraXIchiyomeXkiller 5 years ago

i hav a suggestion...........

make 1 that says: Mo

Posted by xarutooo 5 years ago