Welcome to Fandom!
Members: 930,320    -    Online: 18    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by samo11:
Looked at mariposa13's Profile: View it yourself...

narutovsyusuke's Profile
Online
4,440 views
157 friends
Personal Information
Real Name: Lawriet
Gender: Male
Country: Romania
Age: 23 years old
Join Date: March 26th, 2007
Last Update: August 8th, 2010
About narutovsyusuke
About Me: Well right now I'm interested in finished high school and going to the next step witch i don't have a straight idea. As far as I know I'm fun guy and I like to help other people if it's really needed, and i can. That's about it i don't do deeper.
Activities: PSN:<br /> ningen_girai29<br /> Steam: narutovsyusuke (screen name ningen_girai29)
Interests: Computering expecialy software, anime, funny stuff anything to keep me amused
Favorite TV Shows: Obviously its Naruto, Bleach, Death Note, FMA, Yu Yu Hakusho, and some others and the list is growing. I like psychological TV shows, comedy ones, and of course combined with some action some drama something like that. I don&amp;amp;#039;t know names right now ill complete this when i remember
Favorite Movies: Yet again all movies from Naruto, Bleach, Death note live action(the last one made me cry...), 300, Harry Poter movies and i have others to watch then ill complete it
Favorite Music: 3 Days Grace,Linkin Park,Drowning Pool, and others because i change then often
Favorite Books: Hmm...this is going to be hard i kinda liked: The invisible man, and i like some poetry from romanian authors ill complete more then i remember...
Favorite Quotes: BELIVE IT!!!(i couldn&amp;amp;#039;t resist)&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br /> Don&amp;amp;#039;t worry if u think that tomorrow will be a hard day it won&amp;amp;#039;t be that hard as you think

Comments (829)

Page:
wow that's pretty long...so i guess a new chapter in your life will soon begin i hope you'll have a great time there!

Posted by gatsumaru 5 years ago

oh rly your mom's over there in ireland? didn't know that. Then you won't be all on your own there
You're definitely right with your decision to move! and i'm totally sure you'll make it and succeed in life! You're just not the type of person to fail..i know that ;-)

Posted by gatsumaru 5 years ago

yea kinda....my new chapter started this april XD...completely on my own in a big city i've never been before...but i made friends pretty soon and everything is alright...of course you always have stuff to learn and such but everything will turn out good in the end
well i gotta go sleep. cya later dude and tc

Posted by gatsumaru 5 years ago

your welcome

Posted by dennyx11 5 years ago

did you see chapter 456? something tells me that sasuke's team will meet up with naruto

Posted by dennyx11 5 years ago

true and i want to note,record and print the look on sasuke's face went he sees and confront naruto

Posted by dennyx11 5 years ago

AND KAKASHI

Posted by dennyx11 5 years ago

i like FMA too.. esp edward, have u watched fma da movie?

Posted by totally_uchiha 5 years ago

like ava ;]
lol edward ;]

Posted by mixy 5 years ago

is the dudes right arm in your ava the Alter??? its something like that i think

Posted by jonb 5 years ago

if anyone askes whats in my image its my bithday cake of my 19 th birthday my mom made with the help of my brother they made my name on it

Posted by narutovsyusuke 5 years ago

thnx ;]

Posted by mixy 5 years ago

salut!
imi pare bn sa mai vad p cineva din romania =D
si vad ca ai si talent =) eu sunt varza la desenat =(

Posted by Janin 5 years ago

hahaha.. fain oricum =)
sunt din tg jiu =P... deci u esti din bucuresti?... super
si esti la facultate?
eu am terminat deja primu anu lol

Posted by Janin 5 years ago

wow... super tare =)
eu plec in franta la faculta cu pregramul ala erasmus... dar stau doar un semestru =( oricum o sa fie super, merg in montpellier si e pe coasta de azur
abia ast sa plec
pai, te-ai mutat acolo?

Posted by Janin 5 years ago

hey whats up?

Posted by mupe0242 5 years ago

maaamaaaaa... asta chiar e super
sa ai bafta!

Posted by Janin 5 years ago

invitaion at a good site
earn prizes without a credit card

Posted by narutovsyusuke 5 years ago

lol at last 1000 Views:d

Posted by narutovsyusuke 4 years ago

hello! :B

wahts up

Posted by KankurouJunkie17 4 years ago

like always lol

i'm eating cookies for breakfast^-^

Posted by KankurouJunkie17 4 years ago

I've been alright how about you?

Posted by Uchiha_revenge 4 years ago

awesome what'cha takin'?

Posted by Uchiha_revenge 4 years ago

Yah went missing mister.

Posted by WindFan 4 years ago

LOL
I didn't write miss you.
I wrote you went missing

HAHHAH

Posted by WindFan 4 years ago