Welcome to Fandom!
Members: 930,319    -    Online: 31    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by gohan526:
Looked at gohan526's Profile: View it yourself...

OBITOguy's Profile
Offline
2,071 views
26 friends
Personal Information
Real Name: obito
Gender: Male
Country: United States
Age: 19 years old
Join Date: May 18th, 2008
Last Update: July 13th, 2010
About OBITOguy

Comments (162)

Page:
lol you have to start school at the time I wake up.

Posted by OrochimaruClone1 5 years ago

cool... anyways, do u still watch a lot of soccer...

Posted by vumashanker 5 years ago

lol yeah, but that's in case you EVER forget.

Posted by OrochimaruClone1 5 years ago

oh, okay, well its okay, so what do u like to do...? because ur profile doesn't say, lol

Posted by vumashanker 5 years ago

=) hahaha don't worry. Just be prepared for alot of essays and tests.

Posted by Bluesakura14 5 years ago

=] hahaha well every school is different. Im goin to a new school this year since I moved so I don't know how my sophmore year is gonna go, since I don't know anyone there.

Posted by Bluesakura14 5 years ago

yeah, the typo confused me, so really u just go wit the flow, do whatever happens that day?

Posted by vumashanker 5 years ago

hahahahaahha ;]

Posted by mixy 5 years ago

hmmm, i don't think that i'm able to remove suigetsu , i'm not good at this kind of things =(
how r u?

Posted by Janin 5 years ago

not sure what reason you find in typing on a keyboard and writing on a paper that would cause you have different problems with grammar o.O'

Posted by viki92 5 years ago

helloZ there ;]

Posted by mixy 5 years ago

uhhhh, u made me worry =D
=P

Posted by Janin 5 years ago

what's up,hun? ;]

Posted by mixy 5 years ago

Lmfaoz. xD
Awesome!!

Well ppl call me weird and everything and argh X3
And.. yh bi's hawt "

SO!! HOw did that happen?

Posted by mariposa13 5 years ago

yup ;] thnx ;]

Posted by mixy 5 years ago

well what do u know

featured member for the next hour or so lol

Posted by kenshinsama007 5 years ago

OH MY GOD THATS SO COOL!

xD well.. congratz? :3

Posted by mariposa13 5 years ago

finishing my hwk and watching tv

pissed off that there's gonna be no manga this week

:/

Posted by kenshinsama007 5 years ago

heLLoooooooooo xD

Posted by mixy 5 years ago

no im in the process of moving right now im living with my sister and were getting all my stuff from my parents house

Posted by tommyboy32211 5 years ago

I love your avatar! Kakashi Gaiden looked awesome on anime~

Posted by Sk8erperson9 5 years ago

We need to talk more on Facebook!

Posted by BHwolfgang 5 years ago

love ur ava =)

Posted by Janin 5 years ago

yo long time no see alot has changed sense you and lex left

Posted by tommyboy32211 4 years ago

"ya no le hablas a uno" O:

lol

what's new with you ?

Posted by kenshinsama007 4 years ago