Welcome to Fandom!
Members: 930,320    -    Online: 16    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by samo11:
Looked at mariposa13's Profile: View it yourself...

ThickiMinaj's Profile
Online
5,015 views
113 friends
Personal Information
Real Name: Samantha Headley
Gender: Female
Country: United States
Age: 24 years old
Join Date: February 12th, 2010
Last Update: March 16th, 2010
About ThickiMinaj
About Me: Im just an awesome person lol (Im just playing) but if you want to know me feel free to hit me up. Im just a loveli girl who loves her naruto manga and anime. I have always been a fan of manga and anime. So yea... :)
Activities: Hmmm activities... I dunno..singing in the shower lol. Mainly my activities revolve around me focusing on myself now and making me even better. :)
Interests: Reading and writing mainly (POETRY and NOVEL writing). Hello Kitty =) Fashion
Favorite TV Shows: Mainly anime and I sadly like reality tv to a degree Not to forget I like stuff like nat geo, history channel, and discovery channel, its true...ever since i was lil...(embraces nerdiness)
Favorite Movies: Gosh...tooo many...all sorts :)
Favorite Music: ROCK...first love period...all sorts...from heavy metal to hard rock to punk...and yea (but i love hiphop and r&b now that Im older)
Favorite Books: Stories like The Giver, True Sight, anything that has a utopian society which is actually more screwed up than good. Realistic fiction, mythical adventure novels...
Favorite Quotes: Hmmm I dunno. I have to many... "I never played with Barbies, Cuz Im my own personal doll" "step ya cookies up!!" "I dont fucks wit STRAWBERRY SHORTCAKES and SURFBOARD bitches...they need to step the cash flow up and tumble dry..." (refer to the NICtionary) "Its Barbie Bitch"

Comments (220)

Page:
im sorry 2 here that so wuts wrong with her

Posted by redbonesix 4 years ago

hahahahaha...u finally cracked. the manga omg...Naruto's mom finally. and i kno u love my AVA. =). geez...naruto is getting sooo good.

maybe u need to get noddle into it. ummm...start off from the chuunin exams...that's how i got into naruto.

bye bye wifey!!

Posted by fantasyx0 4 years ago

yo ... thanx ...i'm fine ... just I have a very hard exam ... very hard ... Pray for me ...

Posted by Zoppine 4 years ago

sexy sexy sexy sexy sexy sexy sexy sexy u r

Posted by redbonesix 4 years ago

im fine r u single and do u live in indiana

Posted by redbonesix 4 years ago

u r rightu very o so sexy

Posted by redbonesix 4 years ago

u r right u r very very o so sexy

Posted by redbonesix 4 years ago

wuts smh

Posted by redbonesix 4 years ago

o and im not little im 14 years old

Posted by redbonesix 4 years ago

i have a very serious question

Posted by redbonesix 4 years ago

whats up naruto vs pain is ON!!! shit is gonna b awesome,whats good witchu mami? been awhile,thought id come thru and drop u a line hit me back netime,take it easy.hows married life? lol j/k j/k

Posted by Joe2184 4 years ago

saw your profile and thought id drop in to say hi ^_^

Posted by BigTime 4 years ago

wuts an orgaism

Posted by redbonesix 4 years ago

Wud up good looking yeah I've been MIA for a lil bit. My bad did u miss me? Lol. I'm jK that's good ur not engaged anymore. I guess ill ask why on MSN u don't need to post all that up here u know what im saying.lucky lucky man I tell u what u say he's wonderful that's good big hugs n luv to ya mami wish u d best.coming by to drop a few lines let ya know I'm still around n to show u sum luvin.

Posted by Joe2184 4 years ago

Wuz good mami yeah I do needs to come around more often my bad my bad I don't mean to bounce a lot on ya shit u know I enjoy talking to u yes soon.I'm on MSN now get at me bout to take a shower n a few minutes,much luv boo always luv hearing from ya,talk to ya soon.

Posted by Joe2184 4 years ago

o thanx ma

Posted by osowavy 4 years ago

o thanx ma

Posted by osowavy 4 years ago

I'm digging the sharaingan on the nails. Next time why not get the leaf symbol...or even the renigan...

Posted by No1NpArticular 4 years ago

mikiminaj is so sexy just like u

Posted by redbonesix 4 years ago

is niki minaji is a bisexual someone told me that

Posted by redbonesix 4 years ago

thnx 4 the greeting. im really good. how r u

Posted by ButterflyBomb 4 years ago

ok i have an idea of wut it means but im not quite sure

Posted by redbonesix 4 years ago

what is your work

Posted by redbonesix 4 years ago

have u seen the new karate kid and the new last airbender movie

Posted by redbonesix 4 years ago

the reason i asked cuz my school dont have sex ed

Posted by redbonesix 4 years ago