Welcome to Fandom!
Members: 930,320    -    Online: 24    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by sasuke470:
Viewed gorge158's Fan Art "hinata cosplay"

XxescapethefatexX's Profile
Offline
3,142 views
115 friends
Personal Information
Real Name: Ashlee Williams
Gender: Female
Country: United States
Age: 21 years old
Join Date: January 15th, 2009
Last Update: January 25th, 2009
About XxescapethefatexX
About Me: Well I am single again Leo and I just like each other as friends we felt weird when we were going out.... OK a lot of you are asking me if I am lesbian well the answer to that is no I am not.... Just to clear that up I am Bisexual OK not lesbian XSlipknotXFanX124 is she is moving to the U.S. WOOT! And I live on the same street as NarutoXRulez and The_only_Leo * and soon to be XSlipknotXFanX124* Well I am also Bisexual like Leo and Conner, and we like to make friends so come talk to us sometimes :] *Weird how we all live in the same town but its frigging sweet! And yeah we do live on the same street*
Activities: OK I dyed my hair so all of you like my hair in the past sorry! But right now its like white lol Reading, writing, making friends, Talking on the phone, making fun of my lil brother :D, and last but not least doing my hair XD
Interests: Sorry they kept on messing up like that so I took them down :/ but talk to me any time you want :D
Favorite TV Shows: Naruto *Hello thats why Im here right?!?!?!* Death Note, True Blood, FMA, and many many MANY! More :]
Favorite Movies: I dont really have any I like almost all of them *except for the ones that are stupid as FUCK!*
Favorite Music: Heavy metal, dark metal, metal, hard rock, rock, and music that makes me fall a sleep :]
Favorite Books: All of the Twilight books, Double crossing, med. books, Maximum ride, and manga
Favorite Quotes: Sticks and stones may break my bones&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br /> But whips and chains excite me&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br /> so tie me up and smack my ass&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br /> and show me that you like me&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br /> *Got that from The_only_Leo XD*

Comments (274)

Page:
im doin good..^_^

how u doin?

Posted by myan666 5 years ago

I'm back awww you're gone...
It's okay, I'll see ya later :]

Posted by anbukyoku 5 years ago

yeah...you got a cute pic too...what is that on your mouth? is that a piercing???Whoaa..that must be damn hurt, so where d' ya got idea to pierce on that area..?
OMG you got the idea from Pein didn't u..?lol

Posted by xadut 5 years ago

I'm good here baby....so you pretty cute huh

Posted by xoxoxixi 5 years ago

hey no problem thanks for accepting my offer lol nice new pic aswell!

Posted by flynntheextremist 5 years ago

im sorry i wrote that nasty message..u just remind me of one of those girls who not only beat me up in middle school, but also stole all my boyfriends cuz they didnt like me....im sorry...

Posted by Hinata_Chan93 5 years ago

wow...some crazy ppl postin in here lol

Posted by Hisokasan 5 years ago

you look like a doll.... and i mean it in a good way

Posted by DuNeSeEkeR6498 5 years ago

ahhh, Just woke up..
4:44 Pm >_>;
I need some coffee ?

Posted by anbukyoku 5 years ago

yay well im on here and now im not bored :]

Posted by anbukyoku 5 years ago

i adore your hair

and escape the fate is the shyt =D

Posted by XxXEstrellaxxBrixX 5 years ago

I'm good, thnx )

How about you?

btw, I think you're really pretty.

Posted by misty_khlat 5 years ago

im good thx for asking
how are you?

Posted by aryus 5 years ago

hey im bored

Posted by Pein_Rock123 5 years ago

Hey Ashlee XD

Posted by XSlipknotXFanX124 5 years ago

white hair?lol

Posted by Pein_Rock123 5 years ago

Thanks for introducing me to Allison...

Posted by vumashanker 5 years ago

hey they accepted it so not my problem

Posted by Pein_Rock123 5 years ago

so, how old is your little brother??? (that you like making fun of)- I have a little sis that I make fun of a lot too...

Posted by vumashanker 5 years ago

well thats nots the first time i heard that from a person

Posted by Pein_Rock123 5 years ago

Lucky...lol... im stuck here doing my homework...

Posted by vumashanker 5 years ago

no ur not bugging its just that when my heart gets broken i uasilly get boring or fck around or be sad and show no emotions

Posted by Pein_Rock123 5 years ago

i'm good...getting a headache tho o_o'
u?

Posted by punkgirl913 5 years ago

Oh haha, you guys were hanging out! I wish my friends lived within walking distance =P

Posted by sexybiach900x 5 years ago

hell yeah what's ur fav song by them

mine right now is (something)

Posted by XxXEstrellaxxBrixX 5 years ago