Welcome to Fandom!
Members: 930,319    -    Online: 26    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by gohan526:
Looked at gohan526's Profile: View it yourself...

xXJoshyXx's Profile
Offline
871 views
4 friends
Personal Information
Real Name: Jascha
Gender: Male
Country: Germany
Age: 22 years old
Join Date: March 17th, 2010
Last Update: March 17th, 2010
About xXJoshyXx
About Me: Kind and calm, sometimes a little random and trying not to suck at speaking english :s Otherwise (trying to be)helpful uhmm.. did i mention my random Humor? Ahh well i hate such fields, just talk to me and you get to know me i won't rip your head off ^^
Activities: ~ Listen to music ~ Make music ~ Play E-guitar ~ Meeting-friends-standard-stuff ~ Sucking at playing Magic Cards ~ Sometimes philosophize about life 'n so on ... ~ Eating :D
Interests: ~ Music ~ Art ~ Guitars ~ Chemistry ~ People
Favorite TV Shows: Atm: ~ One Piece ~ Black Lagoon ~ Higurashi ~ GTO ~ Naruto of course ~ various other i can't think of right now
Favorite Movies: ~ Tenacious D and the Pick of Destiny ~ Fightclub
Favorite Music: Waaaay too much for this little field^^° As you might have guessed i like rock (Since i play e-guitar) but i'm also a huge Gorillaz fan (Yay! New Album) And i like various music styles from Rock to Metal but also a little bit of rap and house, depends on if it's good or not.
Favorite Books: ~ Nightangel Triology ~ Eragon ~ Illuminati ~ Deamon
Favorite Quotes: Wat?

Comments (25)

Page:
welcome to nc!!!!!!!!!!

Posted by krissy 4 years ago

Yo there.

Posted by connor_uchiha 4 years ago

hey whats up?

Posted by partygirl101 4 years ago

u are welcome i hope we could be friends.

Posted by krissy 4 years ago

welcome

Posted by prettywolfgirl 4 years ago

welcome 2 nc xD

Posted by Cutiepie92 4 years ago

Welcome! ^-^

Posted by michi101 4 years ago

Damn the time diffrence sure is a pain, im going to sleep now It's like 2:28 am right now x)

Posted by xXJoshyXx 4 years ago

hi there!! welcome, hope u have fun and u play electric guitar!?! O.o awesome!!! XDD

Posted by kavP15 4 years ago

yup kakashis 1 of my fav characters in naruto lol whos ur favorite character in naruto??

Posted by Cutiepie92 4 years ago

welcome 2 NC dude!

Posted by mangaholic123 4 years ago

haha! thts not a problem! tlk as much as u want! lol... well thnks! U must have an awesome taste in music as well... (cant wait for BFMV's new album in April)
And ur welcome for the welcome! lol! ^-^

Posted by michi101 4 years ago

wellll......i guess i dont seem shy cuz i kno these ppl..? ^_^' i hav some of my drawings on photobuket. just tell me n i'll send u the link

Posted by kavP15 4 years ago

same here i like itachi , kakashi and shikamaru lol

Posted by Cutiepie92 4 years ago

hi hi!! i really like ur pic. ^-^

Posted by SutRih7 4 years ago

lol yea now u got a panda lookn at ya hahahhaha
your welcome for the welcome hahah =3

Posted by prettywolfgirl 4 years ago

who`s your sraring at!!

Posted by -----stephen----- 4 years ago

who`s your sraring at!!

Posted by -----stephen----- 4 years ago

welcome welcome

Posted by agiebell 4 years ago

yeah well i think that iy=ts normal when your smiles get deleted cuz when i do it too it gets like that...
whats up with you, hows germany? ive been there once... but just for a party it was really cool like the place was huge and they had these really big flashing lights and it was just awsome, talk to you later!

Posted by partygirl101 4 years ago

omg yuo remond me of my friend thomas! you look like him!

Posted by partygirl101 4 years ago

Hahaha chyes i like it too. I need a real one though... But my stupid computer won't let me... Ah well. So uh, whas going on....?

Posted by connor_uchiha 4 years ago

heyy[= i loveee your pic!

Posted by daisy_xoxo 4 years ago

you are random?? O.o we'll get along just fine!! XDDD i'm somewhat crazy too ^_^

Posted by kavP15 4 years ago

hey! wats up? ^-^

Posted by michi101 4 years ago

1