Welcome to Fandom!
Members: 930,319    -    Online: 29    -    Register

Latest Activity on Fandom.com by tiraam:
Looked at tiraam's Profile: View it yourself...

Xyla's Profile
Online
7,788 views
50 friends
Personal Information
Real Name: Melody
Gender: Female
Country: United States
Age: 25 years old
Join Date: May 2nd, 2010
Last Update: August 14th, 2011
About Xyla
About Me: I am a pretty easy going girl, I like to try new things and meet new people. I love to play sports and hangout with my friends, maybe play a videogame or two
Activities: running, swimming, and basketball
Interests: hangin outside, reading manga, and watching anime (especially with a cute guy that likes anime) ;)
Favorite TV Shows: naruto, baka to test to shoukanjuu, bleach, colbert report, daily show
Favorite Movies: I just love action movies, anything with Will Smith cause he is sexy
Favorite Music: rap, r&b

Comments (226)

Page:
7 ? he got a cakewalk if you ask me
Stern was feeling generous lol

still those 7 ( 6 in the playoffs ) will play a part in their playoff run and put them at a small disadvantage at the 3

Posted by kenshinsama007 2 years ago


any playoff predictions for the first round ?

Posted by kenshinsama007 2 years ago

THANKS


rose ? I kno ! both him AND shumpert on the same day ; torn ACLs
wonder if they're gonna end up like mcgrady ...

and yeah...celts.....V: they're not looking so hot right now lol

Posted by kenshinsama007 2 years ago

Nah , i'll be really surprised if they did. It took some pretty crazy shots by j rich and a little help from indiana CHOKING to win the first one so not counting on that happening 3 more times lol

its a shame. At least my other team is doing good so far.

Posted by kenshinsama007 2 years ago

come on i told ya before
Spurs
lol


and yeah ? are they still messing with flashback fillers ?

Posted by kenshinsama007 2 years ago

btw , knicks current status :

http://www.youtube.com/watch?v=q9q1mJUevuU

Posted by kenshinsama007 2 years ago

yeah im pretty sure the knicks were saying that to themselves too xDDDDDDDD

Posted by kenshinsama007 2 years ago

Yeah , bout @#%ing time lol welcome to the semis

now if only denver could make me happy and eliminate kobe in the first round

Posted by kenshinsama007 2 years ago

There has been some pretty good playoff games so far. I'm with Kenshinsama, I want to see the Lakers lose

Posted by emcee123 2 years ago

Yeah , the semis in the west are killers. You guys have it easy over there in the east LOL I'd take sixers over clips , thunder or LA any day xD

@emcee -
im sure harden will be happy to see his dear old friend metta again

Posted by kenshinsama007 2 years ago

I see london , I see france

I see Mel's a pissed off Celt fan

jk jk , but yeah v: that last call in game 2 was bullshit

Posted by kenshinsama007 2 years ago

xDDDDD
didnt kno mel was emotional

but yeah you were right V: they got spanked in that game

Posted by kenshinsama007 2 years ago

Quoting kenshinsama007Yeah , the semis in the west are killers. You guys have it easy over there in the east LOL I'd take sixers over clips , thunder or LA any day xD
@emcee -
im sure harden will be happy to see his dear old friend metta again


@ Kenshinsama

You see Westbrook almost start fighting Artest haha

Posted by emcee123 2 years ago

Quoting emcee123
Quoting kenshinsama007Yeah , the semis in the west are killers. You guys have it easy over there in the east LOL I'd take sixers over clips , thunder or LA any day xD
@emcee -
im sure harden will be happy to see his dear old friend metta again

@ Kenshinsama
You see Westbrook almost start fighting Artest haha

he wanted to fist fight with Artest's leg
LMAO seriously its like he was on crack before that play xD

Posted by kenshinsama007 2 years ago


ehh....from what i can tell
its a genjutsu that traps you in a loop that goes on until he .....changes his mind or gives up his goal........
yeah its a load of horse shit

it also costs the uchiha an eye but its still crap

Posted by kenshinsama007 2 years ago

izanami is the one that traps you in the loop

izanagi is the one that errases all negative situations happening to the ninja at the time creating a genjutsu on himself....at the cost of an eye as well and he has to have sharingan and be of the bloodline of the first kage to use it

Posted by kenshinsama007 2 years ago


Yeah Kishi's been having fun with LSD as of late

Posted by kenshinsama007 2 years ago


F#@!#@@#%ing Hell

SA didnt steal one on the road ! I cant believe they let that fucking monkey westBRICK get off

Posted by kenshinsama007 2 years ago

i absolutely hate these finals .........

Posted by kenshinsama007 2 years ago

Hey whats going on

Posted by emcee123 2 years ago

v:

you still alive ?

Posted by kenshinsama007 2 years ago

things has been alright for the most part
still pissed off at how my team's season ended but well , cant win'em all
went to a class reunion of my HS recently and that went well
seen old faces and all

so what about you ? what have you been up to , Mel ?

Posted by kenshinsama007 2 years ago

why do i feel like you're hiding a billion kickass party stories from me

lmao

anyways , what'cha think about the NBA off season moves so far ?

Posted by kenshinsama007 2 years ago

Hey Xyla check out the site I'm writing for now newgamernation.com. Like us on facebook too please!

Posted by emcee123 2 years ago